TripAdvisor
Willebroek
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Volop genoten van verjaardagsmenu op terras!”
Beoordeling van Sacchetti's

Sacchetti's
Geclassificeerd als nr. 1 van 22 Restaurants in Willebroek
Beschrijving: Eet-en dessertkaffee Sacchetti's gelegen vlak aan het water in de jachthaven van Klein-Willebroek. Steeds welkom voor een drankje, dessert, lunch, diner of Dagschotel. Ook het terras aan het water is één van onze troeven. Tevens zijn er ook vergader- en feestzalen ter beschikking. Unieke locatie met als extra troef bootverhuur met catering. Steeds gezellig en vers, iedereen welkom!!
14 september 2019 beoordeeld

Heel fijne, vlotte en vriendelijke sfeer. Volwassenen en kids genoten van diverse pannenkoeken en milkshakes. Wij komen zeker terug!

Datum van bezoek: september 2019
599bram, Eigenaar van Sacchetti's, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 weken geleden

Geweldig ! Bedankt voor jullie komst naar Sacchetti's ! Fijne dag verder !

7 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voorafgaandelijk aan den jazz in Klein Willebroek hebben we genoten van een voortreffelijke maaltijd met een even vriendelijke bediening. Top.

Datum van bezoek: augustus 2019
599bram, Eigenaar van Sacchetti's, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2019

Joepieee!! Bedankt ! Graag tot snel, veel groeten van het Sacchetti's team

24 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles klopte, lekker gegeten. Prima prijs kwaliteit verhouding. Leuk terras aan het water. Relax. Een irish coffee met echte room (zoals het hoort) om af te sluiten.
M.a.w. een geslaagd etentje met de familie.

Datum van bezoek: juli 2019
599bram, Eigenaar van Sacchetti's, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2019

Top , zeer leuk om deze mooie punten te krijgen Thx , Het Sacchetti's team

5 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke en vlotte bediening. We bestelden de wok met panchetta maar kregen rauwe ham. Na melding gaf men zijn fout toe en zette men dit recht. De entrecote was mals maar nogal licht aangebakken. We vroegen saignant maar de steak had amper de pan gezien. Hierdoor kwamen de smaken minder tot zijn recht.

Datum van bezoek: juli 2019
599bram, Eigenaar van Sacchetti's, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juli 2019

Beste,

Bedankt voor uw bezoek, jammer te horen dat niet alles volledig naar wens was en hiervoor onze excuses ook.
Ik ben persoonlijk bij u aan tafel geweest en heb ondanks de vermelde foutjes mogen vernemen dat alles wel met smaak is opgegeten. We serveerde de pasta pesto met kip en pancetta , dan even met parmaham omdat deze juist op was. (duurder product) waarvoor nogmaals onze excuses.
Wij willen jullie graag nogmaals in onze zaak ontvangen waar we, zoals steeds , zullen streven naar een lekkere en gezellige avond!

Vriendelijke groeten,
Het Sacchetti's team

3 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi gelegen in het pittoreske Klein-Willebroek, vlotte en vriendelijke bediening. Je vindt hier alles van een ijsje tot een uitgebreid diner en bovendien lekker klaargemaakt

Datum van bezoek: juli 2019
599bram, Eigenaar van Sacchetti's, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juli 2019

Top ! Bedankt !
Groeten van het Sacchetti's team

Reizigers die Sacchetti's bekeken, bekeken ook

Willebroek, Antwerpen

In Sacchetti's geweest? Deel je ervaringen!