“Bistro aan restaurantprijs, lang wachten”
Beoordeling van De Schalk

De Schalk
Geclassificeerd als nr. 2 van 22 Restaurants in Willebroek
Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
13 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangekomen om 19.00 en een uur gewacht op het voorgerecht. Dit was wel lekker en mooi gepresenteerd. Daarna meer dan een uur gewacht op het hoofdgerecht. Niet alle gerechten waren warm. De portie frieten was klein, in de champignonsaus zat 1 stukje champignon. Het dessert kwam snel en was goed. De prijzen waren te hoog voor de gerechten op de kaart, al was de kwaliteit wel ok. We komen niet terug, in de buurt zijn zaken van eenzelfde kwaliteit met een betere service en prijselijker.

Datum van bezoek: september 2019

31 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt topklasse ! Zeer verse producten en super vriendelijk personeel. Een echte aanrader voor wie graag lekker gaat eten.
Ook de maandelijkse laatste vrijdag specialekes zijn een topper. Zeer vriendelijke uitbaters en personeel. Merci aan de keukenchef om ons steeds weer te verwennen !
Gisteren Spaanse avond met de beste paëlla ever !

16 augustus 2019 beoordeeld

Beste mosselen ! Grote mosselen en lekker klaargemaakt ! Zelfs de tomatensoep met ballekes (trouwens lekker vers) werd op een heel leuke manier gepresenteerd .
De paling in het groen overheerlijk . Scampi's heel lekker voorbereid. De bediening is er supervriendelijk en attent . We keren zeker terug :-) !!!
Nathalie uit Meise

7 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Als het iets sjieker mag zijn is dit de place to be. Mooie en lekkere gerechten en betaalbaar. Goede prijs-kwaliteit.

21 juli 2019 beoordeeld

Lekkere "Bourgondische" keuken. Het was even wachten op ons eerste drankje. Daarna verliep alles zeer vlot.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die De Schalk bekeken, bekeken ook

In De Schalk geweest? Deel je ervaringen!