“Perfecte keurige vakantievilla in Lazio nabij ...”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Poggio in fiore

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Dennis076
Breda, Nederland
Niveau 2 bijdrager
6 beoordelingen
“Perfecte keurige vakantievilla in Lazio nabij verschillende voorzieningen”
Beoordeeld op 21 augustus 2019 voor een verblijf in juli 2019

De locatie is schitterend. Het huis met luxe zwembad (incl. jacuzzi) en zeer royale tuin is keurig onderhouden. Dit is een geweldig verblijf voor een heerlijke vakantie. Diverse meren en natuurlijk Rome zijn binnen handbereik en eenvoudig aan te rijden. Uitstekende gastvrijheid van de eigenaren!

Datum van verblijf: juli 2019
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
3 mei 2020
Thanks so much for the review. We congratulate you on how you have taken care of the house, the garden and all the common areas. You are a wonderful family! We hope to see you soon. Best wishes. Luisa and Gianfranco
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren