Beoordeeld op 13 april 2019 via mobiele applicatie

Aangenaam hotel met uiterst vriendelijke familie die het uitbaat. De bijhorende pizzeria is de beste uit de streek, de barman uiterst professioneel en vriendelijk. Heel mooie en nette kamers. Heel lekker restaurant met prima bediening. Ideaal als uitvalsbasis voor een skitrip in de winter of een fiets- of wandelvakantie in de zomer.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 25 augustus 2017

Met onze fietsclub zijn we te gast geweest in Hotel Miravalle.
Als uitvalsbasis om de Stelvio, Mortirollo, Gavia, Umbrail pass enz... te beklimmen.
Dit hotel is echt een aanrader voor fietsers. Na onze tochten werden we zeer goed ontvangen met hapjes. En met een uitstekend diner met ruim voldoende eten, zelfs voor heel goede eters.
Het ontbijt in buffet vorm, is zeer uitgebreid en van zeer goede kwaliteit.
Wie in dit hotel niet tevreden is, moet gewoon thuis blijven!!!!

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 17 augustus 2017

Miravalle is een familiaal gerund hotel met uiterst vriendelijke en behulpzame medewerkers. Heb je ergens problemen .... laat het hen weten, ze zullen je helpen. Er is een kelder voorzien om de fietsen op te bergen (in de winter de ski's) en er is parking voor je auto. Het eten is voortreffelijk en meeer dan voldoende. Je kunt na 16u. wat relaxen in de sauna. Er is wel druk verkeer (weg Livigno - Bormio) maar s'nachts is het veel rustiger en daarom niet storend als je met de vensters open slaapt. Richting Bormio is er ook een mooi fietspad langs de rivier en dit is prima om je warm te rijden.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 17 juli 2017

Het hotel is tegen een bergflank aangebouwd, zodanig dat de meeste verdiepingen lager gelegen zijn dan de inkomhal.
Het hotel is gelegen aan een redelijke drukke doorgangsweg richting Zwitserland.
Op het terras, voor het hotel gelegen, heeft men dus wat lawaaioverlast van het doorgaand autoverkeer.
Zeer goede en afwisselende Italiaans getinte keuken, erg vriendelijk personeel waarvan de meesten familie van elkaar blijken te zijn.
De kamers zijn erg wisselend van grootte en inrichting.
Wij hadden een ruime doch wat te lange en te donkere kamer (slechts één klein venster) aan de voorzijde op de bovenste verdieping. De accommodatie op onze kamer was goed te noemen en zeker voldoende voor een driessterren status.
Goede, redelijk snelle en ook gratis internetverbinding (WiFi) op de kamer.
Een erg trage lift naar de onderste verdiepingen, waar op -3 het restaurant gelegen is. Geen terras aan de achterzijde van het hotel, van waaruit men een prachtig zicht heeft op de vallei van het Viola riviertje.

Kamertip: Een kamer aan de achterzijde van het hotel heeft minder last van het autoverkeer.
Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 27 juni 2016

Ik was er al te gast in 2014 en nu onlangs nogmaals. Het hotel is en blijft een aanrader. Mooie kamers, supervriendelijk personeel en uitbaters. Het eten is lekker met af en toe een volledige locale menu. Je kan er steeds kiezen uit een paar gerechten voor het diner. Voor fietsers ideaal want er is een mooie welness die je gratis kan gebruiken na de rit. Je ligt wel een klein beetje van Bormio af maar gezien de extra's mag dit geen probleem zijn. Het personeel doet zelfs de moeite om een woordje vlaams te praten.

Kamertip: Slaap je in het bijgebouw dan is het net iets rustiger. Je hoeft er niet buiten voor te gaan.
Datum van verblijf: juni 2016