Beoordeeld op 30 mei 2020 via mobiele applicatie

Fijne B&B. De Pingerhoeve was net weer aan het opstarten na de Corona periode. Gezellige gastvrouw en -heer. De gastheer is tevens een verfijnde kok met oog voor smaak en detail.

Het was een voordeel dat we hier al ‘uit eten’ mochten. Het voelde meer als thuis eten doordat we op de gezellige patio naast de kamer aten. Het zelfgemaakte ijs is een aanrader!

Het ontbijt was zeker de moeite waard. Goede uitvalsbasis voor een weekend Limburg. We hebben heerlijk gefietst in de omgeving. Maastricht, Valkenburg en de Brunssums heide zijn prima te doen met E-bike.

Datum van verblijf: mei 2020
Beoordeeld op 28 januari 2020

2 nachten doorgebracht in deze mooie B&B. Ook in de winter (januari) een fijne comfortabele plek. Overnacht in de Hofkamer: mooie ruime kamer met eigen entree. Ontbijt in het sfeervolle restaurantdeel was uitstekend. Locatie is een prima uitvalsbasis voor heel Zuid Limburg (Maastricht op 20 min) en nabijgelegen steden in Duitsland en België. Kasteel Hoensbroek ligt om de hoek en was een ontdekking.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 25 oktober 2019 via mobiele applicatie

Zo gastvrij ontvangen, je voelt je thuis, verwend, hoffelijk, heerlijk en passend ontbijt. Steeds weer lekker om hier te verblijven. Interesse en afstand. Zorg en stijl. Smaakvol en toegankelijk. Doen!

Datum van verblijf: oktober 2019
elsbethl11, Eigenaar van Pingerhoeve Restaurant Bed & Breakfast, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 oktober 2019

wow... dankjewel voor deze review!

Beoordeeld op 21 oktober 2019 via mobiele applicatie

Sfeervolle ruime kamer kregen we geadviseerd van de zeer vriendelijke gastvrouw. Net als wij werd de hond super warm ontvangen. Het ontbreekt aan niets. Ook het ontbijt is top. Verse (h)eerlijke producten. Niets moet alles mag. De boerderij is een plaatje! Prima plek om de omgeving te ontdekken. Heerlen, Valkenburg, Brunsum(merheide) liggen binnen 10km afstand. Ondanks het slechte weer een gezellig relaxed verblijf gehad!

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 4 september 2019 via mobiele applicatie

Het eerste weekend van september zijn we een paar dagen naar Maastricht geweest om onze kinderen in te huizen in hun studentenhuizen. In Maastricht was niet echt een hotel te vinden, dus hebben we iets in de buurt gezocht. En dat bleek een hele goede beslissing!
Na een lange warme dag in de stad zijn we naar de Pingerhoeve gereden. De afstand viel heel erg mee. Bij aankomst konden we goed parkeren (gratis) op de parkeerplaats naast de Pingerhoeve. We werden al opgewacht door de gastvrouw en we voelden ons zeer welkom. We kregen een rondleiding door de gastheer, zeer persoonlijk en warm! De kamer was geweldig, we hadden de Hofkamer. Geweldige bedden met heel fijn beddengoed, de kamer was lekker koel, er stond een Nespresso-apparaat, een waterkoker, een tv met allerlei dvd’s, fijne badkamer met badjassen. Kortom, helemaal niks op aan te merken.
Nadat we onze spullen in de kamer gebracht hadden, zijn we nog even wat gaan drinken op de idyllische en romantische ‘binnencourt’. Echt een oase na alle drukte van de stad. We waren de laatste gasten, dus de gastvrouw en gastheer kwamen er nog even gezellig bij zitten.
We hebben heerlijk geslapen en er werd een prima ontbijt geserveerd. Je kunt beter rechtstreeks boeken bij de accommodatie dan via Booking.com, omdat het ontbijt dan in de prijs inbegrepen is.
We gaan hier zeker big een keer terug.

Nog een speciale vermelding voor de schoonmaak: de kamer zag er super verzorgd en schoon uit!!!!

Datum van verblijf: september 2019
elsbethl11, Eigenaar van Pingerhoeve Restaurant Bed & Breakfast, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2019

Dankjewel! ik ga het doorgeven aan onze schoonmaakster, die wordt hier ook erg blij van.