Beoordeeld op 21 oktober 2019 via mobiele applicatie

Sfeervolle ruime kamer kregen we geadviseerd van de zeer vriendelijke gastvrouw. Net als wij werd de hond super warm ontvangen. Het ontbreekt aan niets. Ook het ontbijt is top. Verse (h)eerlijke producten. Niets moet alles mag. De boerderij is een plaatje! Prima plek om de omgeving te ontdekken. Heerlen, Valkenburg, Brunsum(merheide) liggen binnen 10km afstand. Ondanks het slechte weer een gezellig relaxed verblijf gehad!

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 4 september 2019 via mobiele applicatie

Het eerste weekend van september zijn we een paar dagen naar Maastricht geweest om onze kinderen in te huizen in hun studentenhuizen. In Maastricht was niet echt een hotel te vinden, dus hebben we iets in de buurt gezocht. En dat bleek een hele goede beslissing!
Na een lange warme dag in de stad zijn we naar de Pingerhoeve gereden. De afstand viel heel erg mee. Bij aankomst konden we goed parkeren (gratis) op de parkeerplaats naast de Pingerhoeve. We werden al opgewacht door de gastvrouw en we voelden ons zeer welkom. We kregen een rondleiding door de gastheer, zeer persoonlijk en warm! De kamer was geweldig, we hadden de Hofkamer. Geweldige bedden met heel fijn beddengoed, de kamer was lekker koel, er stond een Nespresso-apparaat, een waterkoker, een tv met allerlei dvd’s, fijne badkamer met badjassen. Kortom, helemaal niks op aan te merken.
Nadat we onze spullen in de kamer gebracht hadden, zijn we nog even wat gaan drinken op de idyllische en romantische ‘binnencourt’. Echt een oase na alle drukte van de stad. We waren de laatste gasten, dus de gastvrouw en gastheer kwamen er nog even gezellig bij zitten.
We hebben heerlijk geslapen en er werd een prima ontbijt geserveerd. Je kunt beter rechtstreeks boeken bij de accommodatie dan via Booking.com, omdat het ontbijt dan in de prijs inbegrepen is.
We gaan hier zeker big een keer terug.

Nog een speciale vermelding voor de schoonmaak: de kamer zag er super verzorgd en schoon uit!!!!

Datum van verblijf: september 2019
elsbethl11, Eigenaar van Pingerhoeve Restaurant Bed & Breakfast, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2019

Dankjewel! ik ga het doorgeven aan onze schoonmaakster, die wordt hier ook erg blij van.

Beoordeeld op 11 augustus 2019 via mobiele applicatie

Geweldige b&b. Kamer prachtig en heel schoon. Alles aanwezig en aandacht op de details. Ontbijt geweldig. Heerlijk gegeten in het Restaurant. Geen idee wat hier verbeterd kan worden. Value for money. Aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 24 februari 2019 via mobiele applicatie

Pingen van een server kent elke IT-er. Dit weekend de B&B en het restaurant maar eens “gepingd”. De muziekkamer beviel goed, alleen even iets bukken voor de badkamer, maar dat heeft ook zijn charme. Het ontbijt is zonder meer prima, niets op aan te merken. Ook het restaurant beviel zeer goed. Leuke attente bediening, prima eten. Kortom, we komen hier zeker terug!

Datum van verblijf: februari 2019
elsbethl11, Eigenaar van Pingerhoeve Restaurant Bed & Breakfast, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 februari 2019

Dankjewel voor deze review en graag tot ziens!

Beoordeeld op 1 november 2018 via mobiele applicatie

Na een hartelijke ontvangst op de mooie oude hoeve aangeschoven aan de table d'hote bij Elsbeth en Bernard. Absoluut een aanrader. Bernard kookt heerlijk en het was erg gezellig. Mooie ruime kamer met zitje, 's ochtends een super ontbijt. Tweede avond weer aangeschoven, nu met meer, en opnieuw erg lekker en gezellig. We waren er voor de tweede keer, toen hebben we heerlijk gegeten in het restaurant. Er is zo veel te doen in de omgeving, in alle jaargetijden en of de zon nu schijnt of het regent en dit zijn zulke lieve mensen, dat we zeker terug komen! Aanrader!

Datum van verblijf: november 2018