7 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op doorreis een tussenstop gemaakt bij Langut Stemmen.
De ontvangst was allerhartelijkst en de kamer netjes.
Het eten is er goed en voldoende.
Het hotel staat midden in een rustig dorp en niet ver van de
doorgaande snelweg af.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
9 augustus 2016 beoordeeld

Het was gewoon top. Lekker degelijk Duits hotel met een zeer modern en goed restaurant. Erg leuke en behulpzame bediening. Schone kamers! Wij hadden een gezinskamer met separate kamer voor onze 2 kinderen. Het diner was heerlijk, evenals het ontbijt. Fijne plaats om even tot rust te komen. Stemmen zelf is een geinig dorpje waar de Geest van de Oude van Dage nog steeds aanwezig is.

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie
3 mei 2016 beoordeeld

Zeer fijn en gezellig familiehotel.nette kamers ,verzorgd,super ontbijt.het laat weinig te wensen over.ligging rustig.had een familiekamer .prima bedden en schoon..vriendelijk en behulpzaam personeel.gaan graag nog een keer terug

Kamertip: Gewoon vragen
  • Verbleef: mei 2016, reisde met familie
24 april 2016 beoordeeld

Ideaal doorreishotel : familiekamer was niet groot maar modern ingericht, heel rustig en comfortabel. Hele goeie douche en radio in de badkamer wat onze kinderen wel tof vonden. Ontbijt meer dan voldoende keuze, ook aan verschillende soorten koffie. Diner was op zijn Duits : veel, stevig en gewoon goed. Jammer dat het hotel geen zwembad heeft - dan was het 'af'.

• Verbleef: maart 2016, reisde met familie
29 januari 2016 beoordeeld

Prachtig hotel, waar gastvrijheid bovenaan staat.
We kregen een mooie ruime kamer op de 1e etage, met uitzicht op de parkeerplaats aan de voorzijde.
De omgeving is rustig, en mooi om te wandelen.

Het hotel is netjes, en klanten is koning.
Het hotel heeft geen moderne uitstraling, maar ik denk ook niet dat je dit moet verwachten, van een landgoed.
Ontbijt en diner was goed.
Geen uitgebreide keuze, maar voor 1 avond of mogelijk 2 is het voldoende.

Wij waren op doorreis, en hier is het zeker een aanrader voor.
Behalve de welbekende kitrandjes van de badkamer, niets op dit hotel aan te merken.

Je merkt dat het hotel echt gerund wordt door een familie, een echt familie bedrijf.

• Verbleef: januari 2016, reisde met familie