Opslaan

vanaf US$ 23,50
vanaf US$ 65,80
vanaf US$ 59,60
Beoordeeld op 3 december 2017

Veel kan ik er niet over vertellen want de attractie (een aankomende trein) hebben wij niet kunnen meemaken. Maar wat hier allemaal verkocht wordt onder deze omstandigheden is voor ons toch wel verbijsterend. De gehele dag hier zitten in deze warme vochtige temperatuur is al vermoeiend (denk ik), dan de afgeleefde, gescheurde zeilen die dienst moeten doen als zonnetent stemt tot nadenken.

Datum van activiteit: november 2017
Beoordeeld op 14 augustus 2017

Waarschijnlijk wordt dit fenomeen vooral in stand gehouden voor de toeristen. Want die marktkramen kunnen waarschijnlijk ook ergens anders opgezet worden. Ook vermoed ik dat de toeristen niet veel op de markt zullen kopen. Maar het is zo bijzonder om te zien dat het echt de moeite waard is om er naar toe te gaan. En als je er met de trein naar toe gaat, heb je dat ook meteen meegemaakt. De plaatselijke bevolking maakt gebruik van deze trein, leuk om te zien wat zij allemaal meenemen en eten en drinken onderweg.

Beoordeeld op 30 juli 2017 via mobiele applicatie

Met een tour naar de markt gegaan omdat we dit echt wilde zien, maar uiteindelijk was het best een teleurstelling. We waren opzich op tijd om te kijken naar de markt terwijl het niet te druk was. De markt zelf is vrij klein en je bent er zo doorheen. Toen het bijna 14.30 was verzamelenden een hoop toeristen bij het station om te kijken naar de trein die aan zou komen. Ik heb weinig trein gezien, maar wel veel toeristen. Veel te veel toeristen... Ik heb niks gezien van het opruimen en terugzetten van de markt omdat er gewoon massa's mensen voor stonden. Het was echt een teleurstelling helaas.

Beoordeeld op 30 juli 2017

Wij zijn met de trein naar het betreffende treinstation gegaan. Dus vanuit de trein ervaren hoe men "over" de markt rijdt. Na aankomst op het station via de rails over de markt gewandeld. Erg authentiek, vooral even bezoeken als je in de buurt bent.

Beoordeeld op 22 juli 2017 via mobiele applicatie

Erg leuk, ook met kleine kinderen. Als de trein komt gaat alles aan de kant. Heel leuk om mee te maken. Ik zeg: Doen.