“Super”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

5 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Super”
Beoordeeld op 19 september 2017 voor een verblijf in september 2017

Als je van rust houdt, dan ben je hier op de juiste plek. Daarenboven krijg je een fantastisch uitzicht inbegrepen in de democratische huurprijs. Je wordt meer dan vriendelijk ontvangen door de eigenaars Anneke en Dominique. Deze plek is synoniem voor een top-vakantie.

Eindhoven

11 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 nuttige stemmen
“Heerlijke plek”
Beoordeeld op 31 oktober 2016 voor een verblijf in oktober 2016

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in dit mooie vakantiehuis. Het huis straalt veel sfeer uit en ligt op een prachtige plek. Het uitzicht is geweldig en je komt hier helemaal tot rust. Genoten van de ontbijtjes op het prachtige terras en de gesprekjes met de gastvrouw Anneke. De omgeving is prachtig en er is genoeg te doen. Vanuit het huis kun je ook prachtig wandelen. Wij komen zeker nog eens terug.

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: De prachtige plek
Minpunten: De weg vanuit Vals les Bains
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Oudere reizigers
Grote groepen
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
  • Werd de borgsom die je moest betalen op tijd terugbetaald?
ingetjeAu ...
australia
Niveau 2 bijdrager
4 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 9 nuttige stemmen
“Een zee van groen en rust.”
Beoordeeld op 13 september 2016 voor een verblijf in september 2016

Wat een heerlijke plek, een plek van rust en oudheid en cultuur, een plek 'even te zijn', ik kan deze plek een ieder aanbevelen, voor rust, even bijkomen, lekker eten, daagjes uit, heerlijk wandelen, gewoon lekker chillen, stilte, prachtige natuur en de warme en lieve attentie van Anneke de Jong die eigenlijk pas een paar maanden met dit nieuwe avontuur is begonnen en het het gewoon maar 'even' doet, zonder poeha en gewoon vanuit haarzelf, met volle overtuiging! Mooier kan het toch niet zijn? Ik ben zo trots op Anneke de Jong en haar 'zorg' voor haar gasten, die vertrekken als vrienden. En 'zover' is het echt niet, je bent na 12 uur rijden vanuit R'dam in Vals-les-Bains, rij er is heen en enjoy Annie's nieuwe plekje, het zal je zeker goed doen! De kamer was heerlijk en schoon, heerlijk bed, douche, gewoon alles top! Wij komen zeker volgend jaar terug!

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: geweldige gastvrouw, alles super schoon, gezellig, prachtige lokatie
Je leeftijdgroep 50-64
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Oudere reizigers
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
  • Werd de borgsom die je moest betalen op tijd terugbetaald?
annageert ...
Rotterdam, Nederland
1 beoordeling
“Onbetaalbaar uitzicht”
Beoordeeld op 5 augustus 2016 voor een verblijf in juli 2016

Zodra ik de berg opreed richting Gite les Veinards werd ik al overweldigd door het mooie uitzicht, maar toen ik eenmaal in het huis zelf aankwam werd ik er oprecht emotioneel van. Ik had nog nooit zo'n mooi uitzicht gezien in Europa. Door mijn reizen in Azië en Zuid-Afrika was ik een beetje verwend geraakt. Maar: wauw, onbetaalbaar! We zijn er (helaas) maar 4 dagen geweest, maar het is me op deze prachtige plek gelukt om zelf in dat korte tijdsbestek helemaal te ontspannen. Genieten met een rosetje en een boekje van de zoemende bijen en de tjirpende krekels... Wat wil een mens nog meer! Je kunt er heerlijk wandelen in de buurt en binnen 15 minuten ben je bij een prachtige rivier waar je heel privé kunt zwemmen en zonnen. Zitten er toevallig mensen op jouw favo spot? Dan loop je gewoon 5 minuutjes verder en dan vind je het volgende idyllische plekje. Anneke is een geweldig gastvrouw! Ik voelde me meteen thuis. Er kan heel veel aangepast worden aan je persoonlijke wensen. Dat is wel zo fijn, want ieder mens is anders. Ik ga hier zeker nog een keer mijn vakantie vieren, maar dan langer!

catelijnd ...
Rotterdam, Nederland
1 beoordeling
“Formidable!”
Beoordeeld op 31 juli 2016 voor een verblijf in juli 2016

WOW! Wat een uitzicht en wat een rust! Je gaat herboren naar huis! Anneke onthaalt je met haar aanstekelijke lach en helpt je graag op weg, je voelt je er thuis en je wilt niet meer weg! Wil je er even tussenuit en even helemaal bijkomen, dan moet je hier zeker eens heengaan. De omgeving is prachtig. In Vals Les Bains eet je het goddelijkste ijs wat je ooit zult eten bij Beatrix. Trouwens ook bijzondere goede pizza gegeten. De markt op zonder is een aanrader, vergeet de lavendelolie niet in te slaan. De Gite waar je verblijft is schoon, knus en alles werkt! Ik ga zeker nog eens terug!

Reisgroep: Vrienden
Antwoord van management
1 aug 2016
Ik ben zo blij dat je hier genoten hebt! Je kwam redelijk moe aan en je ging opgeladen naar huis. Je was een super gezellige gast en ik hoop je snel weer te zien! A bientot, Anneke
Sijtze195 ...
Balkbrug, Overijssel, Netherlands
Niveau 2 bijdrager
6 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 9 nuttige stemmen
“paradijselijk”
Beoordeeld op 13 juli 2016 voor een verblijf in juni 2016

1.wat een uitzicht!
2.heerlijk, wat een rust!
3.gastvrijheid van Anneke!

dit is echt een plekje om van te gaan houden! Neem wel je racefiets mee, goed voor je conditie want het is altijd minimaal 6,5 km klimmen op de terugweg.

Tips omgeving: waterval, rivier de Ardeche, Balazuc, Vallon Pont d'Arc, gorges d'Ardeche, mooie dag -tour in hoog - gebergte (ca. 1600 meter) kortom: een plek waar het heel goed toeven is.

Reisgroep: Echtgenoot/partner
Je leeftijdgroep 50-64
Antwoord van management
14 jul 2016
Jullie waren super fijne gasten en ik hoop dat we elkaar volgend jaar weer zullen zien!
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren