21 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend appartement, mooi gerenoveerd. Uitzicht op de piste en natuurlijk ski-in/ski-out. Prima badkamer en apart toilet. Geen enkel geluidsoverlast gehad van medebewoners of van buiten. Wel wat weinig kastruimte. Er stonden 4 bedden, maar met 4 personen zou het wel wat krap geweest zijn. Prima voor 2 personen (max3). Bakker op 50m, maar er is ook brood service. Parkeergarage tegenover hotel. Vriendelijk personeel. Aanrader!

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
17 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Bij aankomst bleek dat veel van de keukenspullen ontbraken. Dat was de volgende dag meteen netjes opgelost.

Helaas zaten wij in het oude, niet gerenoveerde deel. En dan kost het appartement toch wel erg veel in verhouding tot wat je krijgt. Let dus vooraf goed op wat je boekt (in ons geval een reisorganisatie).

Ondanks dat hebben we voor de rest een prima tijd gehad hier. Kom er graag nog eens terug..

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
18 februari 2018 beoordeeld

Village Montana Soleil. Prima locatie, met de lift naar de parkeergarage. Goede service aan de receptie, geen drukte bij de lift. Appartement heeft voldoende vloeroppervlakte voor 6 personen. Badkamers zijn netjes schoon. Matrassen misschien een beetje hard. Mooie en verwarmde ruimte met skilockers. Verwarmde schoenenrekken. Voor 6 personen is de locker net te klein. Appartement zit aan de straatkant dus je hoort 's nachts wel eens zingende jongelui langskomen. Frankrijk blijft helaas wel prijzig in het hoogseizoen.

Kamertip: Aan de straatkant (dus village Montana Soleil) kan 's nachts lawaaierig zijn.
  • Verbleef: februari 2018, reisde met familie
29 januari 2018 beoordeeld

Direct aan de piste, ski in/out. Uitzicht op de piste, dus altijd wat te zien/beleven. Prima huisje voor vier personen. Voor ons al jaren een fijne uitvalsbasis met ons gezin met opgroeiende kinderen.

• Verbleef: januari 2018, reisde met familie
29 januari 2018 beoordeeld

Goed verblijf met aangenaam en vriendelijk personeel, leuk appartement , alles in orde en perfecte ligging voor het skiën, alles aanwezig in het appartement en netjes in orde, goede tv en supersnelle wifi !

Kamertip: Misschien doekje voor de vuile voeten bij het binnenkomen
  • Verbleef: januari 2018, reisde met familie