20 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles goor, vuilnis overal, appartement klein, bedden ruk, rij van 20 man bij aankomst receptie, badkamer vies, douche kapot en skiruim sloeg nergens op. Geen gelegenheid om skischoenen te drogen dus elke dag natte schoenen. Wel goedkoop maar voor dat geld zit je in Oostenrijk ook goed en heb je nog leuke aprèsski. Val Thorens zelf ook sterfesduur. Skigebied wel prima maar voor ons geen Frankrijk meer.

Verbleef: maart 2017, reisde met vrienden
7 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Duplex geboekt voor 9 personen. Het bestek stond nog smerig in de kast. Te weinig bestek en kookpotten. Niet realistisch om met 9 personen te slapen, 3 mensen slapen in de eetruimte. De douches staan vol schimmel. MAAR wel spotgoedkoop

Verbleef: maart 2017, reisde met vrienden
Bedank J. B
11 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Slechtste plaats waar ik ooit verbleven ben. Gang en lift vol afval en braaksel, appartementen in slechte en ouderwetse staat. Er wordt duidelijk een sport van gemaakt om zonder enige redenen zo veel mogelijk waarborg in te trekken. Personeel komt bij deze kwestie zeer kwaad en zelfs intimiderend over.

Verbleef: februari 2017, reisde met vrienden
10 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met lage verwachtingen heen gegaan (tip). We verbleven in kleine studio. Op de 1e verdieping, dus we konden elke keer de trap nemen. Dat scheelde want de lift was erg vaak buiten gebruik en erg langzaam. Locatie is echt top! We hadden van te voren gevraagd of we aan achterkant van het gebouw konden verblijven zodat we geen last hadden van uitgaand publiek. Dat is goed bevallen! Hele gebouw is aan flinke opknapbeurt toe.

Verbleef: januari 2017, reisde met vrienden
20 maart 2016 beoordeeld

verwacht niet dat je voor een laag bedrag op een top locatie ook nog een mooi en sfeervol ingericht appartement krijgt. locatie kan bijna niet beter, uitzicht op de bergen, supermarkt, piste en skiverhuur om de hoek. als de wifi beter was geweest had ik ze hoger gerankt, maar het zeker waar voor zijn geld.

Kamertip: 4 persoons is erg klein, wij waren met z'n 3en dat ging goed ivm een slaapbank in de living
  • Verbleef: maart 2016, reisde met vrienden