“Uitstekend eten in bediend deel. Wel prijzig ”
Beoordeling van Chalet de la Marine

Chalet de la Marine
Geclassificeerd als nr. 4 van 77 Restaurants in Val Thorens
Keukens: Delicatessen, Frans, Pub-restaurant
Geschikt voor: Romantisch, Mooi uitzicht, Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
30 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima restaurant. Leuke inrichting boven. Prijzig maar heerlijk eten. Tot slot altijd een Genepi bij de rekening. Aanrader.

9 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Opnieuw een schitterende ervaring om hier te komen eten. Het plaatje klopt perfect: het uitzicht, de bediening, het eten. Een absolute aanrader!

4 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een super berg restaurant, lekker eten, gezellig, mooi terras. We komen zeker terug! We kunnen het iedereen aanraden.

27 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant met bediening was gesloten en gaat 8 december open.
Andere jaren hier vaker gegeten. Kaart in zelfbediening verandert bijna niet. Erg lange rij en lang wachten bij het buffet terwijl de grootste drukte al voorbij was. Zeer matige kwaliteit voor veel geld. Maar dat is in valthorens normaal aan de piste. Heb je echt trek dan is de weke, smakeloze hamburger met klef broodje en beetje friet echt te weinig.

19 april 2016 beoordeeld

Enorm gezellig chalet met veel plaats buiten. Heeft een fantastische locatie op de blauwe piste.
Het is zelf service beneden en restaurant boven. Maar het eten is van uitstekende kwaliteit. Wij komen zeker nog eens terug.

Reizigers die Chalet de la Marine bekeken, bekeken ook

Val Thorens, Saint-Martin-de-Belleville

In Chalet de la Marine geweest? Deel je ervaringen!