Beoordeeld op 20 januari 2018 via mobiele applicatie

Voorop gesteld, het was sneeuwzeker onze week in Tignes. Verder, wat een top appartement! Nu moet ik zeggen, wij waren met z’n drieën een weekje skiën en kozen voor een zes persoons (omdat we dat verdienden), doe jezelf een lol en ga voor een groter appartement, twee badkamers. Dat wil je. Geweldige spa, heerlijk zwembad en bubbelbaden. Een minpuntje, er mogen dimmers op het licht. Wij hingen handdoeken over de lampen in de kamer om het nog een beetje sfeervol te maken.

Verbleef: januari 2018, reisde met vrienden
Loïc L, Gérant van Residence CGH Le Kalinda, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 januari 2018

Dear Allard020,

Thank you for this lovely comment about our residence.
As you mentioned, Tignes is definitely the right place to enjoy a lot of snow!

We are glad to read your satisfaction and we look forward to welcoming you again soon.

Beoordeeld op 9 juli 2017

Appartement, personeel, spar TOP !!

Jacuzzi, zwembad, Hamman NUL, 3 dagen van genoten en opeens mochten we er niet meer in.. badmeester Bruno is thans langsgekomen en heeft ons niks gezegd... had ons zogezegd niet gezien was excuus dag 4 en zonder pardon eruit... !!!
Familie locatie, maar onder de 16 mag je met uw gezien van niks genieten... geen Hammam of Jacuzzi, enkel alleen als vader of moeder apart genieten, zever... overal waar we al gegaan zijn waren we met de kinderen welkom... duur dan voor op het appartement te zitten, helaas want daarvoor boek je dan zo een locatie...

• Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Loïc L, Directeur van Residence CGH Le Kalinda, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 juli 2017

Dear Aurore D,

Thanks you for your warm comment about the apartment and our team.
I understand your frustration in regards to the age limit in the SPA but this is something that we had to put in place following our customer’s feedback.
The SPA is a place of relaxation and it is important for we keep it that way for the wellbeing of everyone.

On the other side, we also have a very successful paddling pool and a very large swimming pool for all the families to enjoy.

We hope this did not affect you stay too much and we look forward to welcome you again soon for some more great and free activities in Tignes.

Beoordeeld op 30 maart 2017 via mobiele applicatie

Fantastisch appartementen complex in het rustig gelegen Tignes 1800. Alle faciliteiten die je nodig hebt zijn om de hoek (supermarkt, bakker, restaurant, wijnbar en wellness). Daarnaast sta je binnen 10 passen op de piste en met een tweetal liften sta je midden in het skigebied Espace Killy.Wij waren met een groep van 4 volwassenen in een 3-kamer appartement. Voldoende ruimte, 2 badkamers, nette keukens en prima gratis internet. Zeker voor herhaling vatbaar!

Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
Loïc L, Directeur van Residence CGH Le Kalinda, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 maart 2017

Dear Susanne d,

We are glad to hear that you had a great time.
Thank you for sharing your personal experience and we hope to see you again next winter!

All the best,

Beoordeeld op 1 maart 2017

Wij hebben in de krokus vakantie van 18 tot en met 25 februari een 3 kamer appartement gehuurd. Het was een heerlijk appartement. Opgemaakte bedden goede keuken uitrusting en mooi uitzicht. De skiboxen parking zwembad en gym waren echt fantastisch. Mooi skigebied met brede en goede pistes. Internet was er wel maar viel een beetje tegen.

Verbleef: februari 2017
Loïc L, Directeur van Residence CGH Le Kalinda, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 maart 2017

Dear rene442,

We are sincerely thankful for your comments and we hope to have the pleasure of welcoming you again soon.
As far as internet is concerned, we hope to be able to speed it up in the near future.

Beoordeeld op 3 februari 2017 via mobiele applicatie

Zeer propere residentie, ski in ski Out. Ondergrondse parking, sauna, jacuzzi, zwembad en skilockers. Vriendelijke receptie. Enkel weinig apres ski in tignes 1800. Hiervoor moet je naar val claret. Espace Killy is wel een prachtig skigebied.

Verbleef: februari 2017, reisde met vrienden
Loïc L, Directeur van Residence CGH Le Kalinda, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 februari 2017

Dear LenH1983,

Thank you for this review about Kalinda.
We hope to see you again soon in our beautiful skiing resort, with plenty good snow!

Regards,