Leg de laagste prijs van deze websites vast
clubmed.us
Beoordeeld op 28 juli 2019 via mobiele applicatie

Als kind jaren lang via Club Med op vakantie geweest. Nu, 30 jaar later, opnieuw als fantastisch ervaren maar nu als volwassene.
Prachtige locatie (uniek), mooi hotel, geweldig team, heerlijk eten, vrolijke sfeer en op en top opties om op allerlei niveaus te sporten.
Ons kind hebben we de hele week amper gezien dankzij de activiteiten die de club organiseert. Hij beleefde dezelfde enthousiasme als ik als kind. Top!
Special thanks voor Emeric, de DJ van de club. Hij had snel in de gaten dat onze zoon DJ fan is en heeft alle tijd en geduld genomen om hem de kans van zijn leven te geven door hem te laten draaien voor een volle zaal maar ook om gewoon in alle rust van alles uit te leggen over apparatuur en muziek.
Al met al een geweldige vakantie en wij komen zéker terug!

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 18 april 2019

Fout geadviseerd door kantoor Amsterdam! Ook het buitenzwembad was dicht! Ik had een prachtige kamer, die verrassend geluidsproof was, werd helaas door de rondgaande gripe geveld en kreeg niks terug voor skipas en materiaal, 3dagen niet kunnen gebruiken!

Datum van verblijf: april 2019
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 17 april 2019

Een nieuwe club dus nog steeds een super infrastructuur. We gingen buiten de schoolvakanties dus het hotel draaide op halve bezetting wat erg aangenaam was.
Skimateriaal dat verhuurd wordt is van zeer goede kwalitiet.Nadeel het hotel is een labyrint
onze speciale dank aan het skyline team onder leiding van Beatrice !! Ook de barman SKANDER is de perfecte Host .

zeker een aanrader .

Beoordeeld op 21 maart 2019

Mooie Club, alles zeer netjes, maar teveel kinderen en te massaal bij het ontbijt, lunch en diner waardoor rommilig. Voor de rest een aanrader voor iedereen die gewoon wil skien. Apres ski moet je hier niet wezen, maar daar kwamen wij ook niet voor.

Beoordeeld op 21 maart 2019

Een nieuwe club Med die absoluut een aanrader is. Prachtig ingericht, lekker eten, mooie grote slaapkamers.
Skigebied is groot en uitgebreid. Zowel voor beginners als gevorderden. En de ESF is altijd een aanrader!