TripAdvisor

“Zeer matig”

Restaurant Le Chalet du Parc
Geclassificeerd als nr. 24 van 190 Restaurants in Montélimar
Keukens: Frans
Geschikt voor: Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten, Gezinnen met kinderen, Speciale gelegenheden, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Locatie is aardig maar het eten haalt dat meteen weer ver naar beneden. De ober was echt zeer onvriendelijk en het eten was gewoonweg slecht.

Datum van bezoek: september 2019

2 juli 2017 beoordeeld

Le Chalet is leuk gelegen, en de bediening is vriendelijk. We namen het menu genomen, waar leuke keuzes op stonden, en er waren ook nog extra keuzes voor het voorgerecht en het dessert. We hebben lekker gegeten voor een goede prijs.

Datum van bezoek: juni 2017
23 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het gebouw ziet er leuk uit aan de buitenkant. Van binnen te modern. In de jaren 80' verbouwd. Uit was ok. Niet geweldig. Personeel vriendelijk,maar niet betrokken .

Datum van bezoek: augustus 2016
17 augustus 2016 beoordeeld

Heerlijk gegeten bij dit restaurant. Gelukkig ook voor vegetariërs voldoende keuze en waar nodig passen ze de gerechten aan. Ik had een salade genomen waar eigenlijk rivierkreeftjes bij hoorde maar die hadden ze keurig weggelaten. De vinaigrette erbij was werkelijk likkebaardend lekker. Een aanrader, zonder meer. Mijn man had de ravioli met roquefort en ook deze was subliem. De bediening doet zijn best maar er kan geen lachje af. Dat is dan ook het enige dat hier tegenvalt.

Datum van bezoek: augustus 2016
15 juni 2014 beoordeeld

Vriendelijke bediening, het voorgerecht (o.m. soep) was niet warm genoeg maar onmiddellijk opnieuw een prachtig nieuw opgediend vers in de plaats - in het hart van Montellimar maar zeer rustig genieten van een stadsvijver - heel vriendelijke bediening en prijs/kwaliteit top

Datum van bezoek: mei 2014
    • Sfeer

Reizigers die Restaurant Le Chalet du Parc bekeken, bekeken ook

In Restaurant Le Chalet du Parc geweest? Deel je ervaringen!