• Restaurant
Hotel Le Gotty(La Clusaz)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 73 per nacht.

Hotel Beauregard(La Clusaz)
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 165 per nacht.

Logis Alp'Hotel(La Clusaz)
  • Zwembad
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 92 per nacht.

Logis La Montagne(La Clusaz)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Hotel Les Sapins(La Clusaz)
11 april 2017 beoordeeld

3 jaar op rij ontvangen als koningen. lekker eten, propere kamers, leuke bar, top service. Ligging op 100 meter van skilift en op 10m van de ski bus. Alle ski mogelijkheden zijn zo vlot bereikbaar. ze hebben er ook alles aan gedaan om voor onze groep alles te voorzien voor onze eigen activiteiten. een super vakantie gehad.

• Verbleef: april 2017, reisde met vrienden
18 maart 2017 beoordeeld

Een aangenaam hotel met nette kamers en een verzorgd ontbijtbuffet. Het hotel heeft een praktische skiruimte. Let op: je kunt je ski's hier niet afgesloten opbergen, het is 1 gezamenlijke ruimte. Personeel is vriendelijk. Er is een bar op de 1e verdieping. Een leuke plek maar niet heel sfeervol.

• Verbleef: april 2016, reisde met vrienden
8 januari 2017 beoordeeld

Net terug van een week Alpen Roc. Familiekamer twee volwassenen en twee kinderen van 8 en 10 in een stapelbed. Zoals reeds te lezen zijn de kamers en badkamer idd zeer klein maar wel net. Vorig jaar een familiekamer gehad in Der waldhof Zell am See en deze kamer was meer dan 2x zo groot. We hadden uitzicht op de pistes en lagen naast de lift. Hier echter geen last van gehad. Buffet was goed maar ook niet meer. Steeds wel ruime keuze uit kazen en desserts. Hele dag door zijn dranken inbegrepen. Ligging van het hotel is goed op een vijf a tien minuten wandelen van de centrale liften. Hier kan ook een locker gehuurd worden voor 12 e per dag voor 4 paar skis + botten. Dit is zeker een aanrader. Gratis parking in een overdekte parkeergarage geregeld door het hotel. Zwembad klein maar voldoende voor de kinderen. Dagelijks kinderanimatie in aparte ruimte van 16u tot 20u, kinderen vonden dit zeer leuk. Dank Charlotte! La clusaz is een heel mooi dorp met een vrij groot skigebied, jammer genoeg was het merendeel van de pistes gesloten tijdens ons verblijf. Balme was open en makkelijk met de bus te doen. Gezien de grote korting die we hadden op ons verblijf was de prijs/kwaliteit verhouding goed.

• Verbleef: januari 2017, reisde met familie
4 september 2016 beoordeeld

zeer kleine kamer, ramen met enkele beglazing, veel geluid van buiten en van de lift, in het centrum gelegen aan een drukke straat, nooit echt rustig, all inclusive is eigenlijk halfpension met de mogelijkheid van maken sandwiches tijdens het ontbijt, je krijgt geen drank, koekje of deftig fruit mee hiervoor en er is geen mogelijkheid om in het hotel te eten 's middags. Voor wat we betaalden, kregen we reeds veel beter in andere hotels. Teleurgesteld

Kamertip: kamers achteraan zijn rustiger, vraag kamer ver van lift, deze is zeer lawaaierig
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
29 augustus 2016 beoordeeld

De kamers wellicht ietwat oud.
De balkons kunnen een likje verf gebruiken.
Karretjes die af en toe te zien zijn.
Maar voilà, dat hoort wel een beetje bij een familiehotel in deze stijl.
Als je goed keek zagen andere soortgelijke hotels er in deze plaats niet beter uit.
De klassieke bouwstijl hoort bij het dorpje.
Als je hier met kinderen bent maakt dat niets uit.
De all inclusive formule werkt uitstekend. Vooral met kinderen.
Het dinerbuffet was subliem. Zeven avonden elke keer wat anders en elke keer keuze uit lekkere gerechten. Niet één keer slecht gegeten. Saladebuffet, soep, vleesgerechten, visgerechten toetje na en nog eens ijs. Drankjes all in, dus ook bij het eten. Ook weer heel gezinsvriendelijk. Vriendelijk personeel.
Van mij krijgt dit hotel een dikke pluim, omdat het bovenverwachting goed was.
Het mooie was dat er veel kinderen (gezinnen) waren, maar ook een hele bus met oudere mensen uit Engeland. Dat heeft nooit gestoord of gebotst.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
beauregard74, Gérant van Hotel Alpen Roc, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 augustus 2016

Cher Client,
Merci de renouveler chaque année depuis 5 ans votre confiance à notre établissement pour l’organisation de vos vacances d’été
Nous sommes ravis que vous soyez toujours satisfait de la qualité de vos séjours.
Au plaisir de vous accueillir à nouveau l’année prochaine
Excellente journée
Fanny KROMER & Elodie TERNISIEN