Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (852)
Beoordelingen filteren
853 resultaten
Waardering van reizigers
271
327
158
62
35
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
271
327
158
62
35
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 853 beoordelingen
Beoordeeld op 15 augustus 2015

3 daags verblijf in Domaine de Divonne. Via de reisorganisatie (pin high) een keurige kamer upgrade naar een deluxe kamer. Deze is ruim bemeten met een balkon met zitje.
Ondanks dat het hotel hier en daar "historische kenmerken" vertoond is alles prima verzorgd en zijn de kamers proper. Kwaliteit van beddengoed, handdoeken en toiletartikelen is zelfs heel uitstekend. De restaurants (3) en bar zijn erg prijzig.
Dienstverlening op prima niveau. Grote parkeerplaats en lekker zwembad.

Kamertip: Hogere verdiepingen hebben veel mooier uitzicht richting meer van Geneve en de Alpen
Datum van verblijf: augustus 2015
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Frans125
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 1 januari 2015

We verbleven een nacht in Domaine de Divonne op Oudejaarsavond. De kamer was ruim en mooi ingericht, met een comfortabel bed, een balkon en een prachtig uitzicht. De badkamer moet worden bijgewerkt, maar verder was de kamer van hoge standaard. Het hotel biedt ook een grootse sfeer en ambiance. Echter, verzuimd zijn 2 zaken welke niet voldeden aan onze verwachtingen. Zoals een eerdere recensent heeft opgemerkt, heeft het hotel een probleem met haar warmwatervoorziening. Op de dag van ons vertrek, was er weer geen warm water beschikbaar. En de informatie die de receptie hierover gaf, was consequent onjuist ( zal beschikbaar zijn binnen 15 min./snel/in een paar minuten) maar nog steeds na een uur was het systeem nog niet in werking. Vooral een vier sterren hotel in Frankrijk moet kunnen garanderen dat de warm water voorziening gegarandeerd en veilig is. De tweede teleurstelling was minder belangrijk maar duidt op een gebrek aan aandacht voor detail. De helft van wat we bestelden voor het ontbijt in de kamer was vergeten bij 1e levering , maar kwamen 20 minuten later. Met het juiste beheer, moet het relatief gemakkelijk dit soort problemen oplossen. Het hotel kan beter. Bijvoorbeeld, gezien het aantal mensen getroffen door het ontbreken van warm water op de eerste dag van het nieuwe jaar, zou het wenselijk zijn geweest dat een senior manager aanwezig was bij het uit checken om de vele klachten te behandelen en een mogelijke compensatie te bieden. Hoop dat het binnenkort zal worden opgepakt.

Bedank Chevry
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
DomainedeDivonne, Room's Manager van Domaine de Divonne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 januari 2015
Google-vertaling

Dear Madam, Dear sir,

First of all we take the opportunity of your comment to wish you and your familly all the best for this new year.

We are very sorry about the feeling occured during your stay in our etablishment. The lack of hot water in the whole etablishment was really ashamed but our technical service has done its best to correct it as soon as possible. Be sure that this trouble has affect all the rooms and as we were fully booked it was impossible for us to contact all of our guest. The general manager and my self were there at the moment and we are sorry to have missed you at the front desk.

Regarding the breakfast please accept our apologies and be sure that we have made the adjustment to correct it.

As you are living near by we will be very pleased to welcome you for another stay in 2015 to show you our improvment.

Best regards,

Thomas Berbain

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 17 juli 2017 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juli 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 29 juni 2017 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juni 2017
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 juni 2017

Datum van verblijf: juni 2017
Reistype: Reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken