Beoordeeld op 12 september 2016 via mobiele applicatie

Mooi en rustig hotel. Elke kamer heeft een eigen terrasje. Vriendelijke personeel en de mogelijkheid om drankjes te kopen aan het zwembad. In de kamer gratis koffie en thee assortiment en een goed werkende kluis. Zeker een aanrader!

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
cocagne13, Propriétaire van Le Mas de Cocagne, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 oktober 2016

Beste Michou,

Bij deze wilde wij u bedanken voor uw aardige bericht. Het doet altijd plezier om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad. We proberen altijd er voor te zorgen dat de klanten het naar hun zin hebben en zich aangenaam voelen tijdens hun verblijf. Met plezier u weer te ontvangen in onze Mas.
Vriendelijke groeten van het hele team.

Beoordeeld op 7 augustus 2016

We werden vriendelijk onthaald in het nederlands.
Mooie ruime kamer met terras.Leuk dat het zwembad verwarmd is.
Het personeel is zeer behulpzaam.
We hebben genoten van het verblijf en we denken eraan om volgend jaar terug te komen!

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 4 augustus 2016 via mobiele applicatie

Mooi gerestaureerde mas op wandelafstand van het dorp. Kleine kamers met vooraan een patio met zicht op het binnenplein. Hierdoor weinig privacy. Rustig hotel. Zeer vriendelijke mensen. Je kan ook in het Nederlands terecht. Private parking. Mooi zwembad. Goede WiFi. Een koelkastje op de kamer zou handig zijn. Het ontbijt is wel te duur (€18) voor wat je krijgt. Geen restaurant in het hotel.

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
cocagne13, Propriétaire van Le Mas de Cocagne, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 augustus 2016

Een grote dank voor deze leuke reactie. De mening van onze klanten is belangrijk en we zijn blij dat wij aan uw verwachtingen voldaan hebben, althans ten dele.

Sorry dat u het ontbijt duur vond.
Het is waar dat sommige cafetaria’s in het dorp met een goedkoper ontbijt voor komen, maar dan heeft u ook maar enkele elementen: 1 warme drank, 1/3 baguette met jam of croissant en 1 vruchtensap

Ons ontbijt, niet opgelegd, bestaande uit 32 verschillende producten, allemaal van een hoge kwaliteit, de meeste biologisch of glutenvrije en onbeperkt.

Vergelijk en u zult dat het bedrag ratio, keuze, kwaliteit / prijs in uw voordeel vinden.

In de hoop u snel te zien bij de Mas de Cocagne.

Beste wensen

Beoordeeld op 15 juni 2016

We werden hartelijk ontvangen, in het Nederlands, in deze mooie en luxueuze Mas
We hadden een ruime, fraai ingerichte kamer en onze viervoeter Mitte was ook erg welkom
De parkeerplaats vlak bij onze kamer was zeker een meerwaarde- dat het domein 's avonds werd afgesloten (code van het hekken natuurlijk ter beschikking van de klant) gaf ons een veilig gevoel
We genoten elke morgen van een royaal ontbijt bij het zwembad
Al het personeel en de directeur waren zeer vriendelijk en voorkomend
Perfecte verhouding prijs/kwaliteit
Mas de Cocagne is een absolute aanrader!!

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
cocagne13, Propriétaire van Le Mas de Cocagne, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 juni 2016

Beste Mevrouw en Meneer Van de Velde,

Wij wilde u bedanken voor de tijd die u genomen heeft om uw lieve bericht te schrijven. Het plezier delen wij met u, want jullie waren chamante gasten. We proberen altijd er voor te zorgen dat onze gasten een fijn verblijf hebben en ook de honden die mee op vakantie zijn. Wij zijn blij om te weten dat u een fijn verlof gehad heeft in de Mas de Cocagne en kijken er naar uit u weer te mogen verwelkomen. Vriendelijke groetjes van Bret en de hele staff

Beoordeeld op 9 oktober 2015

mooie mas in de Camargue , in de buitenrand van Saintes Maries de la Mer, verzorgde Mas , mooie kamers en vriendelijk onthaal, zelfs in het nederlands, verzorgd ontbijt en behulpzame mensen bij uitzoeken van doelen en bestemmingen

Kamertip: achterste kamers ver van de ingang zijn het rustigste, anders hoor je iedereen vroeg en laat vertrekken
  • Verbleef: september 2015, reisde met een partner
cocagne13, Propriétaire van Le Mas de Cocagne, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 oktober 2015

Bij deze wilde wij u hartelijk bedanken voor de tijd die u genomen heeft voor de mooie reactie over ons hotel . We zijn verheugd dat u genoten heeft van uw verblijf en dat u onze diensten heeft gewardeerd. We hopen u weer te verwelkomen zeer binnenkort. Vriendelijke groeten