Sentier du littoral - Le Lavandou - Plage de la Fossette
Hoogtepunten uit beoordelingen
gebruikt als verbindingsweg

stuk van de weg gedaan als verbinding tussen le lavandou en een nabij gelegen strand. bij donker ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld
Chris V
Aarschot, België
Zeer aangenaam wandelen langs de rotsen.

Beoordeeld op 31 juli 2019
Guy G
Kieldrecht
Lees alle 315 beoordelingen

Beoordeeld op 31 juli 2019

Leuke wandeling op een pad dat langs de rotsen slingert boven de zee. Kan inderdaad flink warm zijn als de zon volop brandt op de rotswand - best dus water voorzien, zeker als je de langer wandeling doet. Wij gebruikten dit stuk om van de parking die buiten Le Lavandou lag naar de haven en het strand te geraken. Op de terugweg stak er teveel wind op en begon het te regenen waardoor we voor de 'veiligere' weg langs de straat kozen.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 12 juli 2019

Leuke wandeling van het strand van fosette over het strand van st clair naar le lavandou. 1,5 u gaan. Eerste gedeelte is wat moeilijker. Flesje water meenemen want het kan er heel heet zijn...

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 14 juli 2018

Ik heb het stuk gelopen van Le Lavandou naar St. Clair. Leuke wandeling. Af en toe een trap op en af maar goed te doen voor de meeste mensen. Over pad over de rotsen. Als het regent of als de zee heel wild is wordt het pad wel nat.

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 29 januari 2018

wandeling die je zo ver of kort maakt als je wenst, heuvel op en af in combinatie met strand brengen afwisseling. een tussenstop aan een strandje is in de zomer idiaal.

Datum van activiteit: augustus 2017
Beoordeeld op 26 april 2017

Le sentier littoral is een prachtige wandeling .Ben begonnen in St Tropez en heb al verschillende gedeelte gelopen.Zeer de moeite waard.Mooie vergezichten en heel afwisselend.

Datum van activiteit: april 2017