“lekkere mosselen”

Geclassificeerd als nr. 107 van 118 Restaurants in Cassis
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekkere mosselen voor een goeie prijs! De dranken zijn wel wat aan de duurdere kant en de sangria was niet zo lekker. Zeer vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: juni 2021

26 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt vreselijk. Niet heen gaan. Super aardige bediening maar daar is ook alles mee gezegd. Echt. Niet te eten. En de drank is super duur

Datum van bezoek: juli 2020
9 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We namen een menu en dat viel heel erg mee. Goede prijs kwaliteit en we hebben lekker gegeten. De service was ook heel erg vriendelijk.

Datum van bezoek: juli 2020
19 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

2 keer geweest ivm een goede ervaring de eerste keer. Tweede keer was echter minder prettig. Eten was voldoende, maar bediening binnen liet te wensen over. Wat een onsympathieke jongeman. Liet ons steeds wachten, was luidruchtig, gooide hard het afval in de prullenbak en schopte letterlijk een naar binnen gevlogen duif naar buiten. Ook werd niet gevraagd of alles in orde was en of we nog een drankje wilde. De 1e dag buiten was de service echt meer dan top, de tweede keer was echt heel slecht. Stokbrood wordt overigens geserveerd in vieze ijzeren plantenbakjes. Eendenborst filet is heerlijk en veel. Pasta en desserts niet de moeite waard. Ga lekker naar de ijssalon bij Snack des Calanques. Wow!!!! Superijs!!!!!!

Datum van bezoek: september 2019
17 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier even wat gegeten toen we op het strand lagen. Het eten was niet super, maar wel te eten. Het personeel was ook traag. Helaas was de pizza oven niet werkend. Ik zou er geen tweede keer naar toe gaan.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Le Perroquet bekeken, bekeken ook

Cassis, Franse Riviera - Côte d'Azur

In Le Perroquet geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.