ajhzwart@telfort.nl
Ferragudo, Portugal

Erg gedateerd hotel, bedden waren goed.

Beoordeling van Grand Hotel Niort Centre
3,0 van 5 bollen13 jun 2018 beoordeeld
Twee jaar geleden ook in dit hotel geweest en toen vonden we dit ook niet een echt Ibis Stylus hotel. We zijn er toch weer naar toegegaan omdat het net op onze route ligt vanuit Portugal en het zit leuk bij allerlei restaurantjes. Het hotel is erg gedateerd, bij binnenkomst in de kamer brandde een van de bedlampjes niet, in de badkamer zat de deksel los van het waterreservoir van de toilet. In het licht boven de wastafel zaten 3 verschillende lampen, dit ziet er niet goed uit. Het bed lag prima. Om 7.30 werd ons verteld dat we konden ontbijten echter toen we 7.45 uur beneden kwamen waren ze nog aan het opbouwen van het ontbijt zodat we met een enkele bakje yoghurt weggingen. Dit was de laatste keer in Styles Niort.
Datum van verblijf: juni 2018
Reistype: Bezocht met een partner
2,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
2,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
2,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele bijdrager en niet die van Tripadvisor LLC zelf. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
T1SDB - Superior Double Studio
  • Hotels.com
4.9 km van Grand Hotel Niort Centre
Meer hotels in Niort bekijken
Beoordeeld op 9 oktober 2017

Prima kamer, bed en badkamer, goed ontbijt, vriendelijke staf.
Wij waren in dit hotel voor een stopover in Frankrijk, op weg naar Zuid Spanje.
Goede prijs/kwaliteit verhouding, gebruik gemaakt van garage vlakbij, daar is wel videobewaking, maar of de deur van de garage 's nachts echt dicht gaat bragen we ons af.

Kamertip: Kamer achterkant, bijv 57
Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 18 juli 2017 via mobiele applicatie

Goede ontvangst door de gastheer. We kregen onmiddellijk informatie omtrent de bezienswaardigheden en restaurants van Niort. Kamers zijn sober maar proper en met airconditioning. Badkamer was klein en oud maar proper. Het hotel is voorzien van een lift. Het ontbijt was continentaal maar er was geen mogelijkheid om een ei of ander warm gerecht te nuttigen. Er is een kleine overdekte parking op wandelafstand. Een ideale tussenstop voor 1 nacht.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 13 juni 2016

Vergeleken met een gemiddeld Ibis budget is dit een erg oud hotel. Van stylus hoeft je niets te verwachten. Een badkamer die er niet uit ziet, geen douchescherm voor de douch dus alles spat nat. De toiletpot zit tussen de muur en de douche wand en aan de voorzijde een oude verwarming. Een beetje flink persoon kan niet goed op het toilet zitten. Lamp defect in slaapkamer en badkamer, en een halfrolletje toilet papier.
Valt mij erg tegen.

Datum van verblijf: juni 2016
Directrice8306, Responsable commercial van Grand Hotel Niort Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 augustus 2016

Wij danken u van harte dat u de tijd hebt genomen na verblijf in ibis Styles Niort Centre Grand Hotel , om ons te schrijven , en betreuren het ten zeerste dat de geleverde diensten niet aan uw verwachtingen . Voor het ongemak , vragen wij u uw pardon .

De branded hotels Ibis Styles er alles aan doen om u voor uw verblijf een optimale kwaliteit van de dienstverlening . Uw mening is voor ons dan ook van groot belang . Bovendien kunnen wij u verzekeren dat de nodige maatregelen worden genomen om de kwaliteit van de aangewezen diensten op lange termijn te verbeteren .

Heeft u nogmaals bedanken voor jullie reacties . Wij hopen op uw vertrouwen terug te winnen bij uw volgende nachten , en ik zou blij zijn om te kunnen binnenkort te mogen verwelkomen u terug met ons .

Oprecht

Beoordeeld op 14 december 2015

Typisch Ibis Styles-hotel met karaktervolle kamers.
Voldoende ruim, netjes en niet te rumoerig (ook al zit je in het centrum langs een drukke toegangsweg).
Ligging is perfect, op wandelafstand van het grote en mooie stadspark van Niort, bij alle bezienswaardigheden en restaurantjes.
Zeer vriendelijk personeel.
Enige minpuntjes: de te krappe ontbijtruimte en wat de kamers betreft, de badkamers die niet altijd netjes afgewerkt zijn.

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 2 september 2015

Uitstekend hotel in het centrum. Uitzonderlijk gastvrij en charmant onthaal, prima kamer met goede airco wat gelet op de hitte bijzonder aangenaam was. Verzorgd ontbijt en garage â 5 euro. Aanrader op weg aarhet zuiden

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com