ad k
Eindhoven, Nederland

Goed hotel voor op doorreis.

4,0 van 5 bollen21 jun 2023 beoordeeld
Een goed hotel voor op doorreis naar het zuiden van Frankrijk of Spanje. We kregen een mooie kleurrijke kamer met een comfortabele 2 persoons bed. De badkamer was ook in orde, met een goede douche. De kamer was netjes en schoon. Het diner en ontbijtbuffet was voldoende tot goed. Op het terras en bij de bij de bar was er gelegenheid voor koffie en drankje.
Datum van verblijf: mei 2023
Reistype: Bezocht met vrienden
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Façade de l'hôtel
REIX HOTEL à Niort avec Piscines
4.3 km van Mercure Niort Marais Poitevin
Meer hotels in Niort bekijken
Beoordeeld op 17 november 2018

Prima voor een nacht, heel erg goed en uitgebreid ontbijtbuffet! Erg lekker, ruime eetzaal, fijne stoelen. Kamer prima, douchen in bad, toilet heel erg klein. Parkeerplaatsen op eigen terrein. Kortom prima voor een nacht.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 24 augustus 2018

Hotel op wandelafstand van het centrum. Ruime goed uitgeruste kamers met goede badkamer. Gratis parking. Bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel; snel in en uitchecken. Zwembad achter het hotel is niet al te groot maar is wel leuk als het warm is of om eventjes een paar baantjes te trekken. Goed ontbijt

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 30 juni 2017

Hotel is dicht bij het centrum gelegen, ideaal om de stad eens te gaan verkennen. In de buurt zijn verschillende resaturantjes en drankgelegenheden.
De kamer rook niet zo fris bij aankomst... De receptioniste was wel vriendelijk.

Datum van verblijf: juni 2017
Anne-Marie C, Front Office Manager van Mercure Niort Marais Poitevin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2017

Beste gast,

Beoordeeld op 16 juni 2017 via mobiele applicatie

Op dit hotel valt niets aan te merken. Integendeel. De staf is vriendelijk en deskundig. De kamers zijn van hoge kwaliteit, vooral in de vernieuwde vleugel. Schoon, prima bed, niet hinderlijke airco, geluiddicht, fijne inloopdouche. Er is een zwembad en een fitnessruimte. Parkeren kan veilig op het terrein(even aanmelden bij het boeken, 3 euro per nacht). Het inpandige restaurant verzorgt een voortreffelijk ontbijt, lunch en diner. Zodra het weer het toelaat kan dat op het terras in een bomenrijke binnentuin. Het is populair, dus reserveren is verstandig. En dan ook nog: onze fietsen werden veilig gestald en een achtergelaten toilettafel werd voor ons bewaard tot we 11 dagen later terugkeerden voor een tweede nacht.
Het ligt voldoende nabij het leuke centrum van de stad.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 30 april 2017

Standaard Kamers uitstekend. Bedden heerlijk. Ontvangst hartelijk. Personeel vriendelijk.Men spreekt Engels. Ontbijt uitgebreid. Wel duur € 16 per persoon.
Kamers hebben airco. Hotel is zeer rustig, heeft een grote gratis parkeerplaats.
Diner was matig en typisch Franse keuken.
Gangenstelsel is doolhof.

Kamertip: Standaard kamer is ok. Wordt lid van accorgroep!
Datum van verblijf: april 2017
Anne-Marie C, Front Office Manager van Mercure Niort Marais Poitevin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 mei 2017

Dear Guest,

Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!

Sincerely,

Camille