Roger V
Oosterzele, België

Prima doorgangshotel.

4,0 van 5 bollen7 jun 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Kyriad Niort ligt in een bedrijventerrein. Eigen parking maar niet beveiligd of afgesloten.
Vlotte en vriendelijke service aan de onthaalbalie. Naast die ontvangstruimte is er een ruime bar waar ook het ontbijt wordt geserveerd. De bar heeft ook een buitenterras.
Aangename slaapkamers met de nodige voorzieningen. Ik raad wel aan om een kamer op een verdieping te nemen want echt werken doet de airco niet dus handig als je het raam ‘s nachts kan openzetten.
Geen eigen restaurant maar op 70m is er Buffalo Grill die ok is.
Honden toegelaten tegen betaling van een meerprijs.
Conclusie: goed doorgangshotel.
Datum van verblijf: juni 2024
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 3 weken geleden
Cher client,

Notre équipe a été ravie de vous accueillir et vous remercie pour votre commentaire.

Au plaisir de vous recevoir à nouveau prochainement,

• ZenHotels.com
4.6 km van KYRIAD Niort Espace Mendès France
Meer hotels in Niort bekijken
Beoordeeld op 10 oktober 2023 via mobiele applicatie

Kyriad Niort is gelegen in een bedrijventerrein. Iets moeilijker bereikbaar dan Kyriad Niort est.
Gerieflijk hotel met correct personeel. Een beperkte bar. Mogelijkheid tot ontbijten. De kamers zijn ok, zonder meer. Een blijvend probleem is de airco in de kamers die voor geen meter deugd. Een tip: vraag een kamer op de eerste verdieping zodat je ‘s nachts het raam kan openzetten maar vraag zeker naar een kamer die uitgeeft op de kalme toegangsweg en zeker niet op de drukke verbindingsweg.
Geen eigen restauratie maar net naast het hotel is er een Buffalo Grill met een uitgebreide keuze en correcte prijzen.
Conclusie: een voldoende goed hotel voor doorgangstoeristen. Maar ook niet meer dan dat.
Huisdieren toegelaten.

Kamertip: Voldoende eigen parkeergelegenheid zonder beveiliging.
Datum van verblijf: oktober 2023
Reistype: Reisde alleen
Solenn CALONNEC, Propriétaire van KYRIAD Niort Espace Mendès France, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Cher client,

Nous vous remercions pour votre séjour et votre commentaire.

Au plaisir de vous recevoir à nouveau prochainement,

Respectueusement,

Beoordeeld op 11 september 2022

Nog maar eens een tussenstop in hotel Kyriad Niort op weg naar Spanje. Mijn ervaringen die ik in vorige beoordelingen schreef, zijn volledig bevestigd. Groot probleem blijft de airco die totaal niet werkt. Ik raad iedereen aan om een kamer op een verdieping te vragen zodat de ramen open kunnen.
Verder goede service en nette kamers. Dus een aanrader voor wie altijd kou heeft...

Datum van verblijf: oktober 2021
Reistype: Reisde alleen
Solenn CALONNEC, Propriétaire van KYRIAD Niort Espace Mendès France, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 oktober 2022

Beste klant,

Wij nemen nota van uw waardering en verzekeren u dat wij reeds de nodige maatregelen hebben genomen met betrekking tot de airconditioning in de kamers.
Bedankt dat je ons hierop hebt gewezen en ons in staat hebt gesteld de kwaliteit van onze diensten te waarborgen.
Het hele Kyriad Niort Espace Mendès France-team

Beoordeeld op 10 oktober 2020 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: oktober 2020
Antwoord van management:Gereageerd op 22 februari 2021

Geachte klant,

Bedankt voor je verblijf.
We stellen uw waardering voor de airconditioning vast.
Voor uw gemak, aarzel niet om ons uw specifieke wensen met betrekking tot uw verblijf te laten weten.

Zeer respectvol,

Beoordeeld op 2 november 2019 via mobiele applicatie

Voor de tweede keer in Kyriad in Niort gestopt en de bevestiging dat dit een prima doorgangshotel is. Alles prima, zeker de vriendelijke bediening. Eén groot nadeel: de airco werkt gewoon niet. Gelukkig kon het raam op kantelstand maar goed slapen bleef moeilijk.

Datum van verblijf: april 2019
solenn c, Gérant van KYRIAD Niort Espace Mendès France, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 november 2019

Geachte klant,

Ons team dankt u voor uw nieuwe verblijf en uw aangename commentaar.
We zijn blij om te lezen dat ons team u altijd volledige tevredenheid biedt.
Met betrekking tot het ongemak van het lawaai van de airconditioning, weet dat ons team, dat 24 uur per dag beschikbaar is, u een verandering van kamer kan bieden, afhankelijk van beschikbaarheid, om uw comfort te garanderen.

We hopen je snel weer te mogen verwelkomen.

Vriendelijke groeten

Beoordeeld op 24 april 2019 via mobiele applicatie

Onze keuze viel op Kyriad Niort omdat de beoordeling op Tripadvisor echt positief was én omdat ze honden toelaten. Het bleek een goede keuze.
Eén nadeel: het ligt toch een tien km van de autosnelweg Bordeaux-Parijs. Ook gelegen in een soort bedrijvenpark wat niet echt sympathiek oogt. Maar wel rustig genoeg.
Zeer groot voordeel is dat er 24u bemanning van de receptie is én dat er een een bar is met een ruim aanbod.
De bediening van het receptiepersoneel is uitermate vriendelijk.
Kamer voldoende ruim en echt proper. Maar, zoals bijna altijd, een airco die voor geen meter werkt. Volgende keer nemen we een kamer op de eerste verdieping zodat we de ramen kunnen open zetten ook al is er geen lift, wat met de honden niet ideaal is.
Tegen de prijs van 50€ plus 7€ per hond een zeer goede keuze.

Datum van verblijf: april 2019
solenn c, Gérant van KYRIAD Niort Espace Mendès France, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 april 2019

Beste RogerV628,

Bedankt voor uw waardering, we zijn verheugd dat u van al onze diensten hebt genoten. Ons etablissement heeft geen lift omdat de configuratie ervan ons niet toestaat er een te installeren. Ons team is, zoals u aangeeft, 24 uur per dag aanwezig en helpt u graag verder.

Ik kijk er naar uit om je weer te zien,
Met vriendelijke groet, alle Kyriad-team van Niort