Daiamres
Heuvelland, België

In orde

Beoordeling van Hotel Meurice
4,0 van 5 bollen29 jul 2022 beoordeeld
Is was oudbollig maar dit heeft zijn charme. Goed gelegen. Parking voor de deur. Vriendelijke medewerkers.
Kamer ok met bed met goeie matras. Badkamer ok en clean. Ontbijt ok.
Correct hotel ook qua prijs maar geen wauw-gevoel.
Datum van verblijf: juli 2022
Reistype: Bezocht alleen
Is er een probleem met deze beoordeling?
Hotel- cmanager, General Manager van Hotel Meurice, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 31 jul 2022
Beste gast,
We danken u hartelijk voor deze positieve recensie.

We lezen met veel plezier dat dat alles naar wens was. Fijn dat u de vriendelijkheid van onze medewerkers, het comfort van de bedden en onze handige parking op prijs stelde. We hopen dat u ook van een goede nachtrust heeft genoten.

Hartelijke groet,

• travelup.com
  • HolidayInn.com
5.0 km van Hotel Meurice
Gratis parkeren
parking gratuit pour clientèle de l'hôtel
Geen aanbetaling vereist
  • Priceline
1.4 km van Hotel Meurice
Meer hotels in Calais bekijken
Beoordeeld op 31 juli 2019

Tja, dit hotel heeft betere tijden gekend. Toch was het redelijk goed: de (luxe) kamer was schoon en netjes. Het bed lag heerlijk (en was niet oud). Medewerkers zijn erg vriendelijk. Ontbijt prima. Ligging: prima. Wat een 'upgrade' nodig heeft: de badkamer en de meubels. En ook de ramen mogen wel eens gewassen worden. Eigenlijk wel een goed hotel, vooral voor een kort verblijf. Met een opknapbeurt kan de oude glorie weer opgepoetst worden!

Datum van verblijf: juli 2019
Hotel-cmanager, Thierry Hédoin, Beheerder van Hotel Meurice, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 augustus 2019

Beste Roland,
Hartelijk dank voor uw beoordeling.

De tevredenheid van onze gasten is ons zeer dierbaar en het is dan ook lonend te mogen lezen dat alles naar wens was. We noteren uw opmerking over de badkamer en het meubilair en nemen die mee naar een volgende renovatieronde.

We hopen u snel terug te zien in ons hotel.

Thierry Hédoin, Beheerder

Beoordeeld op 27 augustus 2017 via mobiele applicatie

Verouderd ja aan renovatie toe ja maar toch is dit nostalgie. Het is proper en het zijn verouderde maar mooie kamers. Voor de rest is er zeker niets op aan te merken. Ook het ontbijt was best in orde.

Datum van verblijf: augustus 2017
Hotel-cmanager, Directeur général van Hotel Meurice, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 augustus 2017

Beste Mario, Het verheugd ons dat u beiden genoten heeft van uw verblijf in ons hotel.
Leuk om te vernemen dat u een gevoel van nostalgie heeft overgehouden aan onze kamers. In januari staat er een renovatie op de planning en wordt het hotel goed onder handen genomen.
We nodigen u van harte uit voor een volgend bezoek, vóór of na de renovatie. Warme groet,
Thierry Hédoin, Beheerder

Beoordeeld op 1 juni 2016

Het hotel is prima gelegen als je 's ochtends de oversteek naar UK wilt maken en ook op wandelafstand van restaurants. De bar, met bediening door de receptionist(e), is niet aan te raden, maar het ontbijt is uitstekend: vers geperst fruitsap, grote keuze in zowel warm als koud ontbijt en lekkere koffie. De kamer was heel netjes en er waren voldoende toiletartikelen beschikbaar in de badkamer. Er is een garage voor de gasten in de kelder (wel even opletten, want er is weinig licht in de doorgang naar de lift).Het hele hotel, inclusief de kamers, straalt een vergane glorie uit, maar het is goed onderhouden.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 1 oktober 2015

Goed hotel, beetje gedateerd, maar netjes. Aardige mensen. Hotel ligt in het centrum, maar het is er lekker rustig. Volop restaurants op loopafstand. Parkeren kan op straat bij het hotel. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 28 september 2015

Klassiek hotel met mooie kamer. Hotel is eenvoudig maar goed. Kleine ruimte maar iedereen had plaats. Personeel is aardig en het hotel ligt op een 5-10 minuten van de Bootterminal naar Dover af. Calais is een leuke plaats voor een middag.

Datum van verblijf: september 2015