Camping Les Amiaux
Hotel Restaurant L'Atlantique(Saint-Jean-de-Monts)
Logis L'Espadon Hotel(Saint-Jean-de-Monts)
Le Robinson(Saint-Jean-de-Monts)
  • Gratis parkeren
Hotel Babord a Tribord(Saint-Jean-de-Monts)
  • Gratis parkeren
Siblu Villages - Le Bois Masson(Saint-Jean-de-Monts)
TripAdvisor
  • Zwembad
Camping l'Abri des Pins(Saint-Jean-de-Monts)
Pitchup.com
Camping Les Samaras(Saint-Jean-de-Monts)
  • Restaurant
Le Victoria(Saint-Jean-de-Monts)
TripAdvisor
La Yole(Saint-Jean-de-Monts)
Op deze sites is geen beschikbaarheid voor de ingevoerde data
9 augustus 2017 beoordeeld

Helaas wegens familieomstandigheden na 9 dagen vertrokken. We hadden geboekt en betaald voor 14 dagen. Restitutie bleek onmogelijk. Nare bedrijfsleider die ons telefonisch via de receptionisten aangaf ons aan "ons contract" te houden. Fatsoen om ons persoonlijk te woord te staan had hij niet.
Wij zouden deze camping zeker niet aanbevelen.
De camping is verdeeld in 2 delen. Het zwembadgedeeltle (met glijbanen) ligt aan de andere kant van de doorgaande weg en is bereikbaar via een tunnel. Hier rijden auto's hard door, deze kant van de camping stonden de meeste Nederlanders. Aan de ander kant (kant van receptie) ligt een koud dieper zwembad, omheind. Daarnaast nog een kinderbad. Wij werden aan deze andere kant geplekt en stonden helemaal alleen op een groot leeg stuk camping (zeker 30 lege plekken om ons heen). Toiletgebouw werd om de dag voor ons vertrek geopend en stonk naar teer. Het gebouw waar we eerder op aangewezen waren was veel nieuwer en frisser. Nadeel was daar dat als je onder de douche stond en er een wc werd doorgespoeld dat je onder een koude straal stond. Animatie is franstalig.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
4 augustus 2017 beoordeeld

Leuke camping met genoeg speelgelegenheid en animatie voor onze kinderen. Wij hadden een ruime kampeerplaats met water en elektrisch. Het enige minpuntje was dat in het sanitairgebouw het water om te wassen en het water om af te wassen regelmatig niet warm was en soms zelfs koud.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
21 juli 2017 beoordeeld

Dit is geen 4 sterren camping. Het sanitair is te weinig en oud en kan het hoogseizoen niet aan. Niet met deze schoonmaak frequentie.Camping is bewaakt maar tegen luidruchtige jongeren wordt (4 u. 's nachts) wordt niet opgetreden. Zwembad goed, personeel perfect. Kampwinkel te duur, maar goed aanbod.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
4 september 2016 beoordeeld

Fijne camping en nette douches en wasruimte.
Helaas zijn er weleens andere kampeerders die vuiligheid achterlaten.
Dit kan niet de camping aangerekend worden.
Perfect zwembad aan de ene kant 20mtr bad en peuterbad
Lande andere kant glijbanen en een binnenbad.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Amiaux, Responsable réception van Camping Les Amiaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 september 2016

Hallo,
Thank you for your comment.
We hope to see you again!
Kind regards

3 september 2016 beoordeeld

Super camping . Schoon en nogmaals schoon. Gezellige bar en leuke animatie. Zwembad schoon en erg leuk voor de kleintjes. Restaurant kun je goed eten voor een goede prijs. Wij als ouder echtpaar hebben ons goed vermaakt.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner

Hallo,
Thank you very much for your kind comment!
We hope to see you again in Les Amiaux!
Kind regards