“Kamperen in rust”
Beoordeling van Camping Les Amiaux

We kunnen geen prijzen vinden voor deze accommodatie
Onze online reispartners bieden geen prijzen voor deze accommodatie, maar je kunt wel andere opties in Saint-Jean-de-Monts zoeken
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Camping Les Amiaux
21 augustus 2017 beoordeeld

We zijn op deze camping geweest op aanraden van vrienden. Dat bleek geen kat in de zak. Prima camping aan de kust met alle gemakken van dien. De glijbanen in het "kinderbad" naast de receptie waren favoriet bij onze oudste dochter (2,5) en van de disco op de camping hadden wij geen last (plaats V20). Daarnaast was het weer ook ideaal voor ons in de 2 weken dat we er waren, dat speelt wel mee in deze beoordeling.
PAS WEL OP voor zwerfhonden 's morgen vroeg en s'avonds laat in de duinen. Ik zelf ben aangevallen door een hond toen ik om 6.30 via het duinpad vanaf de camping naar de zee wilde lopen! Gelukkig alleen een schaafwond, maar je weet nooit wat er gebeuren kan. Wel een ervaring en sterke verhalen rijker.

Kamertip: Plaats V20 is een top plek. Goede verhouding tussen zon en schaduw, beide zijn te vinden op de plek ...
Bekijk meer kamertips
Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie
Schrijf een beoordeling

9 augustus 2017 beoordeeld

Helaas wegens familieomstandigheden na 9 dagen vertrokken. We hadden geboekt en betaald voor 14 dagen. Restitutie bleek onmogelijk. Nare bedrijfsleider die ons telefonisch via de receptionisten aangaf ons aan "ons contract" te houden. Fatsoen om ons persoonlijk te woord te staan had hij niet.
Wij zouden deze camping zeker niet aanbevelen.
De camping is verdeeld in 2 delen. Het zwembadgedeeltle (met glijbanen) ligt aan de andere kant van de doorgaande weg en is bereikbaar via een tunnel. Hier rijden auto's hard door, deze kant van de camping stonden de meeste Nederlanders. Aan de ander kant (kant van receptie) ligt een koud dieper zwembad, omheind. Daarnaast nog een kinderbad. Wij werden aan deze andere kant geplekt en stonden helemaal alleen op een groot leeg stuk camping (zeker 30 lege plekken om ons heen). Toiletgebouw werd om de dag voor ons vertrek geopend en stonk naar teer. Het gebouw waar we eerder op aangewezen waren was veel nieuwer en frisser. Nadeel was daar dat als je onder de douche stond en er een wc werd doorgespoeld dat je onder een koude straal stond. Animatie is franstalig.

Verbleef: Juli, 2017, reisde met familie
4 augustus 2017 beoordeeld

Leuke camping met genoeg speelgelegenheid en animatie voor onze kinderen. Wij hadden een ruime kampeerplaats met water en elektrisch. Het enige minpuntje was dat in het sanitairgebouw het water om te wassen en het water om af te wassen regelmatig niet warm was en soms zelfs koud.

Verbleef: Juli, 2017, reisde met familie
21 juli 2017 beoordeeld

Dit is geen 4 sterren camping. Het sanitair is te weinig en oud en kan het hoogseizoen niet aan. Niet met deze schoonmaak frequentie.Camping is bewaakt maar tegen luidruchtige jongeren wordt (4 u. 's nachts) wordt niet opgetreden. Zwembad goed, personeel perfect. Kampwinkel te duur, maar goed aanbod.

Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
4 september 2016 beoordeeld

Fijne camping en nette douches en wasruimte.
Helaas zijn er weleens andere kampeerders die vuiligheid achterlaten.
Dit kan niet de camping aangerekend worden.
Perfect zwembad aan de ene kant 20mtr bad en peuterbad
Lande andere kant glijbanen en een binnenbad.

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
Amiaux, Responsable réception van Camping Les Amiaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 september 2016

Hallo,
Thank you for your comment.
We hope to see you again!
Kind regards

3 september 2016 beoordeeld

Super camping . Schoon en nogmaals schoon. Gezellige bar en leuke animatie. Zwembad schoon en erg leuk voor de kleintjes. Restaurant kun je goed eten voor een goede prijs. Wij als ouder echtpaar hebben ons goed vermaakt.

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner

Hallo,
Thank you very much for your kind comment!
We hope to see you again in Les Amiaux!
Kind regards

2 september 2016 beoordeeld

Het is een vrij grote, nette camping. Erg jammer dat er geen nederlandstalige animatie was, alleen frans. De zwembaden liggen op 2 plekken van de camping, maar vonden dat niet vervelend. Wel jammer dat er weinig speeltuintjes zijn voor de kinderen. Als het weer wat minder is, kunnen de kinderen zich niet de hele dag vermaken op de camping. Gebied vonden wij tegenvallen, is vrij vlak, alles is gericht op de zee.

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Saint-Jean-de-Monts in overweging
op 3.7 km afstand
Le Robinson
Le Robinson
nr. 1 van 17 in Saint-Jean-de-Monts
331 beoordelingen
op 2.2 km afstand
Best Western Hotel Atlantic Thalasso
Best Western Hotel Atlantic Thal ...
nr. 2 van 17 in Saint-Jean-de-Monts
La Yole
nr. 4 van 40 in Saint-Jean-de-Monts
247 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Camping Les Amiaux geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Camping Les Amiaux

Adres: 223 route de Notre Dame de Monts, 85160 Saint-Jean-de-Monts, Frankrijk
Locatie: Frankrijk > Pays de la Loire > Vendee > Saint-Jean-de-Monts
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Fitnesscentrum / sportruimte Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Kitchenette Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Zwembad
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 6 van 40 bijzondere accommodaties in Saint-Jean-de-Monts
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Camping Les Amiaux 4*
Aantal kamers: 544

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?