Le Robinson(Saint-Jean-de-Monts)
Hotel Le Richelieu(Saint-Jean-de-Monts)
Zie aanbieding
Camping l'Abri des Pins(Saint-Jean-de-Monts)(Heel veel waar voor je geld!)
Pitchup.com
Camping Les Samaras(Saint-Jean-de-Monts)
  • Restaurant
Auxptitsbonheurs(Saint-Jean-de-Monts)
4 september 2016 beoordeeld

Fijne camping en nette douches en wasruimte.
Helaas zijn er weleens andere kampeerders die vuiligheid achterlaten.
Dit kan niet de camping aangerekend worden.
Perfect zwembad aan de ene kant 20mtr bad en peuterbad
Lande andere kant glijbanen en een binnenbad.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Amiaux, Responsable réception van Camping Les Amiaux, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 september 2016

Hallo,
Thank you for your comment.
We hope to see you again!
Kind regards

3 september 2016 beoordeeld

Super camping . Schoon en nogmaals schoon. Gezellige bar en leuke animatie. Zwembad schoon en erg leuk voor de kleintjes. Restaurant kun je goed eten voor een goede prijs. Wij als ouder echtpaar hebben ons goed vermaakt.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner

Hallo,
Thank you very much for your kind comment!
We hope to see you again in Les Amiaux!
Kind regards

2 september 2016 beoordeeld

Het is een vrij grote, nette camping. Erg jammer dat er geen nederlandstalige animatie was, alleen frans. De zwembaden liggen op 2 plekken van de camping, maar vonden dat niet vervelend. Wel jammer dat er weinig speeltuintjes zijn voor de kinderen. Als het weer wat minder is, kunnen de kinderen zich niet de hele dag vermaken op de camping. Gebied vonden wij tegenvallen, is vrij vlak, alles is gericht op de zee.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
27 augustus 2016 beoordeeld

De camping heeft zeer ruime afgebakende plekken. Het sanitair was prima in orde. Mooie zwembaden met toezicht. Prijs-kwaliteit verhouding prima!

Het eten op de camping is ook goed (heerlijke verse pizza's, heerlijke hamburger/cheeseburger e.d.). Alleen laat de prijs hier en daar wat te wensen over (waterijsje/raket 1,50 euro, soft ijsje 3,50 euro, glas ranja voor 2,50 euro). Maar ja, dat heb je vaker op campings.

Erg klantvriendelijk personeel. Op hun badge staat vermeld welke taal zij spreken. Zeker een aanrader! De afstand naar het strand (via een vrij steile weg of via de duinen) valt best tegen. Dus wij gingen met de auto naar het strand. Waar genoeg parkeerruimte is.

Tip: Puy de Fou. Ga je daarheen kun je beter 2 dagen gaan. De 2e dag is voor de helft van het geld. Deze 2e dag heb je echt nodig om het hele park te kunnen bekijken. Alle attracties/voorstellingen kosten veel tijd. Maar zeker weten de moeite waard. Wat een ervaring. Geweldig!!!

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
27 augustus 2016 beoordeeld

Fijne stacaravan, ruim, in het groen met schaduw. Hebben we van tevoren kunnen aangeven. De camping is schoon en rustig. Personeel vriendelijk en engelssprekend. Strand is op zich te lopen, maar met 3 kleine kinderen vaak met de auto naar ook andere strandjes in de buurt.
Omgeving was mooi uiteraard.

Verbleef: juli 2016, reisde met familie