Beoordeeld op 1 juli 2017 via mobiele applicatie

Ideale plek voor een camping vlakbij zee en duinen. Mooie plaatsen, heel schoon en voldoende sanitair, leuk klein zwembadje, fietsverhuur voor uitstekende fietspaden en -routes. Vriendelijke mensen die alle talen spreken. Broodjes en maaltijden op de camping. Vlakbij Noirmoutier en St Jean-de-Monts. Heerlijke vakantie gehad.

Datum van verblijf: juni 2017
laforet85, Propriétaire van Camping La Foret, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juli 2017

Dear guest,
thank you very much for the time spent here at la Forêt and also for the review on Tripadvisor. We are clearly happy that you have enjoyed your holidays in our campsite: it is always our target and we appreciate when we are successfull. Thank you again and we hope to see you a next time. Tot ziens! Greg and Wiebke

Beoordeeld op 17 augustus 2016

De Vendee is een drukke plaats, dat wisten we. Vandaar dat we van tevoren hadden geinformeerd naar een plekje. Dat zou lastig worden, maar op de ochtend van vertrek kregen we het verlossende woord: er was plek. We moesten snel komen, dat wel. Ik antwoordde dat we van ver moesten komen, maar dat rond 15.00 uur wel zou lukken. Vrolijk gingen we op weg. We waren iets verlaat door drukte bij Bordeaux. Ik checkte mijn mail, en om 15.06 werd er gemaild dat ze de plek toch hadden vergeven. Nabellen had geen nut want volgens eigenaar Greg had ik officieel niks gereserveerd.

Vervolgens gebeurde wat we al vreesden, hier aan deze populaire kust, alle andere campings zaten stampvol.

Datum van verblijf: augustus 2016
laforet85, Propriétaire van Camping La Foret, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2016

We vinden het erg jammer dat alles zo gelopen is. De situatie had voorkomen kunnen worden als jullie via de creditcard gereserveerd hadden, zoals we jullie ook geadviseerd hadden. Helaas wilden jullie dat niet doen en konden we de plaats in het drukke seizoen maar tot 15.00 voor jullie vrij houden. Omdat we volledig bezet waren moesten we die dag al diverse andere mensen teleurstellen en toen we om 15.00 nog niets van jullie gehoord hadden hebben we de plaats alsnog vergeven en jullie hiervan per mail in kennis gesteld.
> Toen jullie uiteindelijk om 17.00 arriveerden hebben we geprobeerd jullie nog van dienst te zijn door jullie een plattegrond met de adressen van andere campings in de buurt te geven. We betreuren de situatie ten zeerste en hopen dat jullie in de toekomst toch nog een keer van onze gastvrijheid gebruik willen maken. Wiebke Jolivet

Beoordeeld op 16 augustus 2016

Kleine camping waarbij de eigenaars altijd aanwezig zijn op het terrein en dat merk je! Het sanitair is superschoon, geen lawaai en alles onder controle. Daarnaast preken zij hun talen, Frans, Duits, Engels en een beetje Nederlands. Klein zwembadje is aanwezig met een aantal ligstoelen, heerlijk. Op een paar honderd meter door het bos lopen bevindt zich het rustige strand. Een aanrader voor de vakantieganger die zoekt naar een prettige rustige camping.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 9 augustus 2016

We hebben een top vakantie gehad, veel gefietst en gewandeld. Camping is zuiver met goed en mooi sanitair. Klein winkeltje voor de brood nodige dingen maar de Super U ligt op 8 km afstand. Greg en Wiebke zijn zeer behulpzame eigenaren die ook graag een praatje maken, ook de ouders helpen graag een handje mee. Hoewel er toch redelijk veel kinderen zijn is het betrekkelijk rustig op de camping. Zwembad is klein maar voldoende. Wij vonden het top hier. 1 buitje regen s' nachts voor de rest tussen de 22 en 26 graden.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 13 juli 2016

De camping La Foret ligt aan de rand van een bosstrook en dicht bij de zee,is compact en super schoon.Het personeel is super vriendelijk en bij een probleem zeer behulpzaam.voor de fietsliefhebber is dit de ideale camping omdat de fietsroute Vendee langs de camping loopt.De dichtbij dorpen St-Jean Des Monts en Notre Damen des Monts zijn gezellig , vrij goedkoop en hebben mooie stranden.Wij echt super vakantie gehad en gaan volgende jaar weer. MERCI LA FORET

Datum van verblijf: juni 2016
laforet85, Propriétaire van Camping La Foret, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juli 2016

Hartelijk dank voor uw bijdrage! Wij zijn blij dat haar een prachtige tijd op onze camping heeft doorgebracht. Graag verzoeken wij u volgend jaar weer bij ons welkom! Lieve groeten, Wiebke en Greg