Beoordeeld op 8 juni 2017

vrijdag, eind van klantenbezoek..met het mooie weer de zee opgezocht en in dit hotel gereserveerd.. eigenlijk de andere afdeling met een appartement maar de receptioniste bood mij een kamer in het hotel aan; prima, gemakkelijker en voor dezelfde prijs.. eerst gaan hardlopen.. de deur uit, het strand op en de kust langs tot het andere eind van de kustplaats..en weer terug.. prachtige ruime kamer met zicht op zee. volgende ochtend gebruik gemaakt van de fitness ruimte (half uur fietsen) en de hamman.. er is ook een prachtig ruim zwembad maar geen tijd voor gehad.. moest opschieten om naar vliegveld te rijden.. maar wat is het een prachtig hotel, zeer dicht bij zee, wel iets verder van het centrum.. en uitstekend personeel, aardig en behulpzaam!

• Verbleef: juni 2017, reisde voor zaken
Beoordeeld op 30 augustus 2015

Samen met het gezin op vakantie geweest. Het hotel hebben we vooral benut voor de overnachting en voor gebruikt te maken van het binnenzwembad (het weer was niet goed genoeg voor het buitenzwembed). Het (zoute) binnenzwembad (badmuts verplicht !) is trouwens een aanrader. Ook qua netheid van de kamer en service hadden we geen klagen.

Twee mindere punten waren a) de wifi was vreselijk slecht, vpn connecties waren niet mogelijk, connecties vielen weg en de upstream snelheid was erg laag. b) Via booking.com hadden ontbijt genomen, bleek dat dit echter het 'express' ontbijt en niet het te verwachten klassieke buffet was (waarvoor de meerprijs aan de hoge kant lag). Op zich is het express ontbijt wel voldoende, maar voor het express ontbijt moet je in de lobby aan oncomfortabel lage tafeltjes zitten.

Hou er verder rekening mee dat het binnenzwembad voor kinderen enkel toegankelijk is tussen 17u en 19u, wat wel een impact op planning heeft.

Kamertip: Kamer met uitzicht op het buitenzwembad is aan te raden qua inval zonlicht.
  • Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
Beoordeeld op 6 juli 2015

BEST WESTERN Atlantic Thalasso heeft op ons een goede indruk gemaakt.
De service was goed. De ontvangst, het restaurant, en het uitboeken was helemaal in orde. De kamer was prima. Het minst beviel ons het oorverdovende lawaai van het neerzetten en ophalen van de vuilniscontainers en het aanleveren van goederen door leveranciers al heel vroeg in de ochtend. ( rond zes uur in de ochtend ). Wij hadden kamer 23..

• Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 12 juni 2015

Lekkere ruime kamers vriendelijk personeel. Ontbijt klein beetje pover. Golfbaan om de hoek is prachtig. Spa faciliteiten zien er goed uit, maar hebben we geen gebruik van gemaakt. Restaurant 5 keuzes per gang van prima kwaliteit. Bar aanwezig maar niet helemaal gezellig. Klein buiten zwembad zag er prima uit.

• Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 28 april 2014

Pluspunten:
+ vrije toegang tot spacentrum met groot zwembad, echter slechts 1 sauna en 1 hammam
+ kwaliteit diner vrij goed
+ rustig gelegen (geen verkeer, maar op het moment wel grote werf naast hotel die draaide van 7 tot 16u in de week)
+ prijs voor 3-gangendiner is niet hoog

Minpunten:
- badkamer te klein (en dit voor een comfortkamer welke niet de kleinste kamer is)
- hotelgevel is verouderd
- geen zeezicht (wat men mogelijks verkeerd zou denken gezien de nabije ligging van de zee op kaart)
- onvoldoende tafels tijdens diner voor aantal gasten
- eenmaal te warme witte wijn gekregen
- hoofdgerecht te weinig indien grote honger
- tafels werden niet tijdig afgeruimd tijdens ontbijt waardoor sommige gasten moesten wachten op een gedekte tafel
- variatie ontbijtbuffet voldoende maar te weinig voor deze prijscategorie
- tijdens ons verblijf was onze verdieping gedeeltelijk werf en gaf ons terrasje uitzicht op een grote bouwwerf.
- Buffet fruits de mer (1 avond) te duur.

• Verbleef: april 2014, reisde met een partner