Beoordeeld op 6 augustus 2018

Zeer mooie ligging vlak aan het strand een par honderd meter van de dijk in LaBaule. Ideaal voor wandel/fiets vakantie. Mooie kamer maar met vooral een schitterend ontbijt. Zeer vriendelijke bediening.

Datum van verblijf: augustus 2018
TGILLE, Directeur général van Hotel Chateau des Tourelles, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2018

Dear Mister W,
Thank you for your feedback. Hope to welcome you again soon at the Chateau des Tourelles.
Best regards,

Beoordeeld op 20 augustus 2017 via mobiele applicatie

Dit is een tophotel. Mooie ligging. Strakke inrichting. Lekker eten. Vriendelijk personeel. Mooi zwembad en dito tuin aan de promenade. Mooie ruime en strak ingerichte kamers. Mooi binnenzwembad en leuke fitness. Alle mogelijkheden voor lichaamsbehandeling in de super spa. En dan het ontbijt ! Geen woorden voor. Gewoon topklasse!

Datum van verblijf: augustus 2017
TGILLE, Directeur général van Hotel Chateau des Tourelles, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2017

Madam, Sir,
Thank you for your return and we are delighted that you had a pleasant stay with us.
We hope to have the pleasure to welcome you again at the Château des Tourelles,
Best regards

Beoordeeld op 4 mei 2017 via mobiele applicatie

Wat een uitstekend hotel is dit. Niet in de laatste plaats door de locatie. Bijzonder mooie badplaats. Wie van zee houdt komt echt aan zijn trekken.
Prachtig hotel met looks van kasteel en luxe van modern hotel. Excellente service, incl. valetparking. Mooie ruime kamers en luxe wellness faciliteiten. Top!

Datum van verblijf: mei 2017
TGILLE, Directeur général van Hotel Chateau des Tourelles, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juli 2017

Madam, Mister,

Thank you for your feed back and we hope to welcome you again at the Château des Tourelles.

Best regards,

Beoordeeld op 25 augustus 2016 via mobiele applicatie

Positief: ligging aan leuk strand, zeer mooi ingericht, personeel zeer professioneel, grote kamers, goed onderhouden, fantastisch ontbijt (onder meer oesters en champagne), zeer leuke bar met zicht op zee, ademt luxe en exclusiviteit uit

Nadelen: dit alles heeft zijn prijs natuurlijk, klein buitenzwembad, WiFi is verschrikkelijk (daar moeten ze echt iets aan doen)!

Datum van verblijf: augustus 2016
EmmanuelBORLA, Directeur général van Hotel Chateau des Tourelles, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2016

Dear Client

We are happy to know that you have enjoyed your stay within our hotel.
Works are in progress regarding our wireless connection....
We look forward to welcoming you all again

Regards
Mr Emmanuel BORLA
Managing Director

Beoordeeld op 6 augustus 2016

wij zijn er een week geweest en om eerlijk te zijn er valt weinig te beleven in pornichet, hotel is prachtig, mooie lokatie, prachtige kamers, super netjes, zwembad binnen super, zwembad buiten te klein met te weinig zetels, en je moet door het chique restaurant haar terras om bij het zwembad te komen. Te weinig plaats om te rusten overdag buiten. ontbijt veel te duur en als je niet vroeg genoeg gaat zijn dingen op en worden ze niet aangevuld, het avondeten was een teleurstelling en tevens te duur, al veel beter gegeten voor dat geld, en voor onze tieners te weinig allemaal. De welness is te prijzig voor een gezin van vijf….personeel is top 10/10

Kamertip: kamer met zeezicht, is voor hun ook al een glimp van de zee zien blijkbaar:-)
Datum van verblijf: juli 2016

Dear Martine M,

Many thanks for your feedback.
We are happy to know that you have enjoyed your stay within the Chateau des Tourelles.
We look forward to welcoming you again.
Yours sincerely

Mr Emmanuel BORLA