Beoordeeld op 8 juni 2018

Met een verblijf in hotel Mercure Mont Saint Michel kan je niet beter vinden, alles is pico bello gearrengeerd, ontvangst is vriendelijk, de kamers zeer ruim en een mooie badkamer met apart toilet.Het allerbeste is echter het eigen restaurant waar het echt genieten is van de verschillende gerechten....heerlijk alsook een prima warm en koud ontbijtbuffet, ik raad het u allen ten zeerste aan! Minpunten zijn dat je uw koffers zelf naar de kamer moet dragen en als mindervalide is dat geen lachertje, alsook de inbegrepen pc in de lobby is niet te gebruiken, telkens was daar de boodschap dat ik een oudere provider had? Er is GEEN lift!

Kamertip: DE priviledge rooms are very big!
Datum van verblijf: juni 2018
MERCURE M, Responsable relations clients van Hotel Mercure Mont Saint Michel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juni 2018

Merci d'avoir pris le temps de partager votre experience positive sur notre hotel .

Beoordeeld op 10 oktober 2017

Zeer goed gelegen hotel, vriendelijk personeel, degelijk standaard comfort. Bar is beperkt open en niet gezellig. Bovendien is de wijn in de bar duur. Het ontbijt is vrij basic. Hondvriendelijk hotel.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 21 september 2017

Een echte aanrader.Heel tevreden,vriendelijk onthaal.Nette kamers die eigenlijk meer op studio's lijken.Honden welkom ,ook in het aanpalende restaurant.Bus stopt voor hotel die je naar de Mont St Michel brengt.De prijs/kwaliteit is zeer goed.Je krijgt er echt een vakantie gevoel.Wanneer ik volgend jaar op reis ga ,ga ik zeker kijken of er een Mercure hotel in de buurt is.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 24 juli 2017 via mobiele applicatie

Logeer niet op het eiland als je naar Mont-Saint Michel wil. De hotels in de straat er vlak voor zijn prijs/kwaliteit veel beter. Bovendien kan je niet parkeren op het eiland. Hotel Mercure is niet goedkoop, maar alles wat je in die buur koopt is relatief duur. Degelijke kamers, degelijk ontbijt, maar zeker geen luxe.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 19 juni 2017

Goed hotel van de Mercure groep, schitterend gelegen aan de Mont St Michel. Ruime, mooie en propere kamers, uitgebreid ontbijtbuffet en mooi restaurant, Le Prè Salè, waar men de lokale specialiteiten kan gaan proeven, weliswaar wat aan de dure kant. Ook de bar, Le Normandy, oogt aangenaam en gezellig, enkel na 22u heb je het gevoel dat men liefst sluit en dat kan m.i. toch niet de bedoeling zijn.
Aan de receptie ook zeer goede ontvangst en uitleg, enkel wat pietluttig over een gratis welkomstdrankje waarop je als "silvercard lid van Accor, recht op hebt, in tegenstelling tot de andere hotels van Accor die we bezochten, moest mijn reisgezel (mijn echtgenote) haar welkomstdrankje betalen. Het is niet voor die enkele euro's, maar het principe ??

Kamertip: Er is slechts 1 etage, maar toch best een kamer vragen op het gelijkvloers, want ik heb er geen lift gezien
Datum van verblijf: juni 2017