Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.523)
Beoordelingen filteren
1.523 resultaten
Waardering van reizigers
373
752
308
60
30
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
373
752
308
60
30
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 1.523 beoordelingen
8 juni 2018 beoordeeld

Met een verblijf in hotel Mercure Mont Saint Michel kan je niet beter vinden, alles is pico bello gearrengeerd, ontvangst is vriendelijk, de kamers zeer ruim en een mooie badkamer met apart toilet.Het allerbeste is echter het eigen restaurant waar het echt genieten is van de verschillende gerechten....heerlijk alsook een prima warm en koud ontbijtbuffet, ik raad het u allen ten zeerste aan! Minpunten zijn dat je uw koffers zelf naar de kamer moet dragen en als mindervalide is dat geen lachertje, alsook de inbegrepen pc in de lobby is niet te gebruiken, telkens was daar de boodschap dat ik een oudere provider had? Er is GEEN lift!

Kamertip: DE priviledge rooms are very big!
  • Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank Suntara
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MERCURE M, Responsable relations clients van Hotel Mercure Mont Saint Michel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 juni 2018
Google-vertaling

Merci d'avoir pris le temps de partager votre experience positive sur notre hotel .

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
10 oktober 2017 beoordeeld

Zeer goed gelegen hotel, vriendelijk personeel, degelijk standaard comfort. Bar is beperkt open en niet gezellig. Bovendien is de wijn in de bar duur. Het ontbijt is vrij basic. Hondvriendelijk hotel.

  • Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank JosMet9220
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
21 september 2017 beoordeeld

Een echte aanrader.Heel tevreden,vriendelijk onthaal.Nette kamers die eigenlijk meer op studio's lijken.Honden welkom ,ook in het aanpalende restaurant.Bus stopt voor hotel die je naar de Mont St Michel brengt.De prijs/kwaliteit is zeer goed.Je krijgt er echt een vakantie gevoel.Wanneer ik volgend jaar op reis ga ,ga ik zeker kijken of er een Mercure hotel in de buurt is.

  • Verbleef: september 2017, reisde met vrienden
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank sonjaseeuws
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
24 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Logeer niet op het eiland als je naar Mont-Saint Michel wil. De hotels in de straat er vlak voor zijn prijs/kwaliteit veel beter. Bovendien kan je niet parkeren op het eiland. Hotel Mercure is niet goedkoop, maar alles wat je in die buur koopt is relatief duur. Degelijke kamers, degelijk ontbijt, maar zeker geen luxe.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Bedank Roland W
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
19 juni 2017 beoordeeld

Goed hotel van de Mercure groep, schitterend gelegen aan de Mont St Michel. Ruime, mooie en propere kamers, uitgebreid ontbijtbuffet en mooi restaurant, Le Prè Salè, waar men de lokale specialiteiten kan gaan proeven, weliswaar wat aan de dure kant. Ook de bar, Le Normandy, oogt aangenaam en gezellig, enkel na 22u heb je het gevoel dat men liefst sluit en dat kan m.i. toch niet de bedoeling zijn.
Aan de receptie ook zeer goede ontvangst en uitleg, enkel wat pietluttig over een gratis welkomstdrankje waarop je als "silvercard lid van Accor, recht op hebt, in tegenstelling tot de andere hotels van Accor die we bezochten, moest mijn reisgezel (mijn echtgenote) haar welkomstdrankje betalen. Het is niet voor die enkele euro's, maar het principe ??

Kamertip: Er is slechts 1 etage, maar toch best een kamer vragen op het gelijkvloers, want ik heb er geen lift gezien
  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Felix M
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken