“Smullen van verrukkelijke visgerechten ”
Beoordeling van Restaurant Bago

Restaurant Bago
Geclassificeerd als nr. 2 van 21 Restaurants in Milna
8 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Een echte aanrader! Het restaurant is knus, met uitkijk over de zee. Het eten was zo lekker, dat we hebben om wat ekstra visgerecht gevraagt om mee te kunnen nemen :) Wat eten betreft zijn we erg verwent, maar dit restaurant was echt een fijne ontdekking !

Datum van bezoek: augustus 2021

25 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel goed eten en een geweldige plek. De eigenaar vangt nog altijd zelf de vis en zorgt dat je er enorm van kunt genieten. Verwacht geen efficiënte bediening zodat je met een half uur weer buiten staat, maar geniet van de liefde waarmee dit team zorgt voor geweldige gerechten in een relaxte sfeer. Aanrader, was voor ons de topper van onze zeilweek croatie.

22 juli 2020 beoordeeld

Wat hebben we heerlijk gegeten. Heel gezellig met zicht op de baai. Vriendelijk personeel met verstand van zaken. Verse gerechten. Echt genoten! Zowel de volwassenen als de kinderen.

20 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een geweldig restaurant met een super gezellige bediening!
Speciaal de vers gevangen vis die wordt geserveerd is een genot!
Loop eens verder vanaf Marina vlaska naar het noorden!

8 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Werkelijk uitstekend, Italiaans eten in Croatia. Verse vis, Luca, de baas vangt het zelf. Leuke bediening, prachtig uitzicht. Het is vannuit de haven wel even lopen, maar meer dan de moeite waard. Lobster en langouste hoeft niet maar kan wel het is hier niet extreem geprijsd. De dorade, mullet, alles was lekker van de grill. Fantastisch gegrilde groenten.

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Restaurant Bago bekeken, bekeken ook

In Restaurant Bago geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.