Beoordeeld op 7 augustus 2017

Onze kamer was heel net en mooi. Schitterend met zicht op het meer! Het personeel is heel vriendelijk. Ontbijt vrij standaard maar heel lekker. Alles wordt vlug aangevuld. Ook handig dat er een (kleine) gratis parking is. Een aanrader!

Kamertip: Kies kamer met zicht op het meer!
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 5 juni 2017 via mobiele applicatie

Aan de oevers van het meer van Gerardmer. Ligt aan een iets drukkere weg maar als je de ramen gesloten houdt heb je daar geen last van. Vriendelijke mensen die altijd klaar staan om je bij te staan waar nodig. Lekker en uitgebreid ontbijt.

Verbleef: juni 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 15 oktober 2016 via mobiele applicatie

Om te beginnen was de kamer groot en het bed heerlijk. Je moet wel geluk hebben met het uitzicht (wel of niet op het meer). Wij hadden een douche in het bad, zonder douchestang en -gordijn. Voor deze prijs vinden we dat niet kunnen. Schoonmaak kan zeker beter. Het ontbijt was redelijk, maar zit niet bij de prijs in. De kamers zijn zeer gehorig.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 11 augustus 2012

Hotel is goed gelegen, met uitzicht op het meer. De ontvangst is vriendelijk en relaxed. Wij hadden een mooie ruime kamer (vierpersoons voor met z'n tweeën). Heel ruim en zeer verzorgd. De kamer had zelfs een inloopkast. Fijne badkamer en een apart toilet. Goed ontbijt. Wij hebben niet in het hotel gegeten. Wij hadden een zeer prettig verblijf.

• Verbleef: juli 2012, reisde met een partner
Beoordeeld op 3 januari 2012

Verbleven met gezin met jong kind. Zeer kindvriendelijk, goed ontbijt! Goede ligging tov dorp en ski pistes

Kamers proper en mooi

• Verbleef: december 2011