“Zeer slechte bediening!”
Beoordeling van Le Neptune

Le Neptune
Geclassificeerd als nr. 45 van 87 Restaurants in Gerardmer
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kwamen rond 14.20u aan met 10 personen waarvan 5 met rolstoel. We hadden graag nog iets gegeten, maar op vrij kordate manier werd ons duidelijk gemaakt dat dit niet meer kon. Ijs, wafels en pannenkoek kon nog wel...
Nadat we drinken hadden besteld, wilden we graag onze bestelling pannenkoeken doorgeven, maar we werden volledig genegeerd!!! de garcon had ons duidelijk gezien,deed teken dat hij er dadelijk zou aankomen, maar dat gebeurde dus niet! Hij ging alle andere mensen op het terras bedienen en alle tafels afruimen, terwijl hij ons verder niet meer bekeek! Nog enkele keren zijn aandacht proberen te trekken, maar zonder resultaat! 45minuten nadat hij teken had gedaan er dadelijk te zullen zijn en verschillende pogingen om zijn aandacht te trekken, zijn we met HONGER vertrokken! Zeer spijtig van de slechte bediening!

17 augustus 2017 beoordeeld

Ik heb er van genoten om een biertje te drinken na mijn ritje met de moto . Vriendelijke mensen en een verzorgd biertje ( wel een biertje drinken NA de moto rit )

30 juli 2017 beoordeeld

Leuke plaats in Gérardmer om iets te drinken/eten (oa ook ijscreme)

Vernieuwd en propere toiletten!

(op verschillende foto's hier op Tripadvisor is het nog het oude design)

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

24 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Reizigers die Le Neptune bekeken, bekeken ook

In Le Neptune geweest? Deel je ervaringen!