“Verwennerij!”
Beoordeling van Can Jordi

Can Jordi
Geclassificeerd als nr. 10 van 47 Restaurants in Céret
28 augustus 2017 beoordeeld

Heerlijk gegeten op het Picasso-plein! Prima ham en fantastische Catalaanse droge worst vooraf, verse en knapperige inktvis, coquilles en entrecote van tafelgenoten ook zeer goed. De witte Mas Cristine die we erbij dronken is een absolute aanrader!

2 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant ligt op een hoek in de winkelstraat. Heerlijk om vanaf het terras naar de mensen te kijken. Ze serveren een menu du jour voor 14.50 euro. Driegangen en met zorg bereid. De bediening is heel vriendelijk. Zelfs een vak water voor onze hondjes. Ceret is een prachtige plek on te bezoeken!

18 september 2016 beoordeeld

Hebben hier zeer lekker geluncht. 1 melon serrano, 1 assiette fromage, 1 creme catalane, 1 mas rouge 50 cl. Hebben met ons 2 alles gedeeld. Super lekker. Prijs van het feest : 41 euro

14 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Aan het plein in het centrum gelegen , een dagmenu voor 14€ en van een goede kwaliteit .( zowel voor-,hoofd-,als nagerecht)
Bediening zeer vriendelijk en vlot
Moet wel mooi weer zijn binnen is erg weinig ruimte maar terras maakt veel goed.

31 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Eenvoudig restaurant in Ceret. Wij namen het dagmenu, bestaande uit een voorgerecht met ansjovis en pepers, gevolgd Dior een lekkere stokvis en een crème catalan als nagerecht. Alles lekker klaargemaakt. Goede bediening en correcte prijs.

Reizigers die Can Jordi bekeken, bekeken ook

Céret, Pyrénées-Orientales

In Can Jordi geweest? Deel je ervaringen!