Lagrange Prestige Residence L'Ile Saint Martin
Hotel Opal centre port(Cap-d'Agde)(Heel veel waar voor je geld!)
Gil de France(Cap-d'Agde)
Le Bellevue(Cap-d'Agde)
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 145 per nacht.

• Restaurant
Hotel Helios(Cap-d'Agde)
Orbitz.com
  • Roomservice
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 214 per nacht.

Orbitz.com
  • Zwembad
Hotel Tennis International(Cap-d'Agde)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
La Bergerie Du Cap(Cap-d'Agde)
15 september 2015 beoordeeld

Wij huurden voor een weekje een villa met jacuzzi in dit domein.
Het domein noemt île Saint Martin en is eigenlijk een eilandje (enkel domein) in het centrum van Cap D'agde.
Wij hadden een villa tot 8 personen, met drie volwaardige slaapkamers en 2 badkamers. 1 slaapkamer heeft zelf een badkamer & dan vind je een tweede badkamer op de gang voor de andere twee slaapkamers.
De badkamers zijn voorzien van twee lavabo's, bad/douche, haardroger en verwarming.
De slaapkamers zijn zeer ruim en hebben een ruime kast. Minpunt: harde matrassen (maar dit is natuurlijk zeer persoonlijk).
Indien je graag een donsdeken hebt dan neem je deze wel best zelf mee aangezien je hier gewoon witte lakens (zoals gekend uit het ziekenhuis) krijgt en een plaid.
De villa is voorzien van alle comfort: ruime living, ruime keuken met Amerikaanse koelkast/diepvries, microgolfoven, oven, afwasmachine, elektrisch vuur, koffiezet, waterkoker & broodrooster.
De tuin is niet heel groot maar heeft een ruime jacuzzi die elke dag gezuiverd wordt door de werkman.
Er zijn vier ligzetels aanwezig, maar deze hebben wel geen matrasje (wij hadden dit eerder al gelezen en hadden deze zelf mee).
Het is ook zeker een heel praktische villa.
Je rijdt via de parking rechtstreeks binnen in jouw ondergronden parking die direct in verbinding staat met jouw huisje (zeer makkelijk met kindjes).
In de garage kunnen makkelijk twee wagens staan en hier kan je ook een wasmachine & droogkast terug vinden.
Wij namen een villa met havenzicht waardoor we een schitterend zicht hadden op het centrum van Cap D'agde.
Cap d'agde is een toeristische badplaats met vele winkeltjes, restaurantjes, barretjes... echt heel gezellig.
Elk weekend is er wel iets te doen :-)
Op nog geen 5 min van de villa er is er bakker, op een 5 min wandelen heb je een klein super marktje.
Op dinsdag/woensdag is er een marktje in het centrum met groenten/fruit & regionale producten.
Indien je graag een grote supermarkt wenst dan kan je op een kleine 15min met de wagen naar de Hypermarche U of naar de Lidl.
Wij hebben een paar leuke uitstappen gemaakt naar het centrum van Agde, Sète & Bezier.
Wij hebben hier een fantastische vakantie hier gehad en het zal heel moeilijk zijn om nog een betere en leuker woning als deze te vinden.
Een leuke villa, leuk domein, centraal, in een gezellig centrum.

Kamertip: Boek een villa met havenzicht!
  • Verbleef: september 2015, reisde met vrienden
10 september 2014 beoordeeld

Mooi complex met toch wel wat mindere punten, zoals geen WiFi zoals beloofd op 300 meter bij het immobiliën kantoor, want die is verhuisd naar een andere deelgemeente. ( maar dat zeggen ze u niet) Dan krijg je een telefoon nr. toegestopt in geval de WiFi niet moest werken, die mensen konden ons niet helpen. Dan de harde strandstoelen waar je geen kwartier kunt op liggen, harde matrassen op het bed, in de badkamer zit er een spleet van 1 cm tussen douchescherm en bad waardoor je constant water over de rand hebt. Nu ja... Al bij al genomen hebben we toch een mooie vakantie gehad, maar voor die prijs!! Mocht het wel iets beter zijn...

Verbleef: september 2014, reisde met familie
27 juli 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer ruim opgezet appartement in centrum van Cap d'Agde als schiereiland in haven. Het complex is afgesloten voor niet bewoners daardoor rustig gelegen met mooi uitzicht over de haven. Minpunt zijn de bedden, matrassen aan de harde kant en ligbedden buiten hadden geen matje. Voor de prijs die je betaalt mag je dit wel verwachten. Groot voordeel is dat je de auto onder je appartement parkeert.

Verbleef: juli 2014
7 oktober 2010 beoordeeld