“Prachtig en compleet vakantiehuis op erg mooi ...”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Rose Villa

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Schrijf een beoordeling

Reizigersbeoordelingen

Connector ...
1 beoordeling
“Prachtig en compleet vakantiehuis op erg mooi vakantiepark.”
Beoordeeld op 8 augustus 2017 voor een verblijf in juli 2017

Op het vakantiehuis hebben wij niets aan te merken. Mooi ingericht en alles wat je nodig hebt voor een luxe vakantie is aanwezig. Wel lijkt ons de slaapkamer met 2 stapelbedden benauwd wanneer er 4 personen moeten slapen.
Het vakantie park is prachtig aangelegd en lekker rustig. Het ligt best wel afgelegen maar dat was voor ons geen probleem. In de omgeving zijn genoeg leuke stadjes zoals Pézenas en mooie zandstranden maar Carcassonne is beslist de moeite waard om te bezoeken. Ook kun je heerlijk kanoën op de Orb.
Kortom, wij bevelen Rosé Villa zeker aan!

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
14 aug 2017
Thank you Harm and family. Glad you enjoyed your holiday. We hope you will stay at Rose Villa again soon. Catherine & Matt
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren