5 weken geleden beoordeeld

Wij hebben op deze camping een zalige verblijf gehad van 10 nachten. Als we aankwamen werden we vriendelijk ontvangen door onze host van KelAir die ons naar onze mobilhome bracht.
Onze mobilhome was proper als we aankwamen en alles was aanwezig. Gasvuur, over, micro, koelkast, diepvries, broodrooser, koffiezet,... Als ik een klein minpuntje mag noemen was het dat de bedden aan de kleine kant waren. Wij zijn niet de allergrootste mensen (1m70 en 1m81) maar soms was het wel wat krap, vooral mijn vriend had soms last omdat de bedden redelijk kort waren. Voor de rest waren de kussens en donsdeken zeker comfortabel!
De camping zelf is in zijn geheel echt goed onderhouden en de zwembaden en ligweiden (zowel op Hippocampe als op La Sirene) kraakproper en heerlijk om te vertoeven. Wij gingen begin September dus ik vermoed dat het iets rustiger was dan in volle seizoen. Het grote voordeel aan deze camping is dat ja ook van alles gebruik kan maken van de grote caming aan de overkant La Sirene.
Qua eetgelegenheden waren wij aangenaam verrast. Het Bamboo restaurant op hippocampe waar je vooral Oosterse maaltijden kan krijgen is zeker ook een aanrader. Lekker eten, vlot en vriendelijke bediening. Ook is hier vaak 's avonds nog leuke animatie. De absolute topper was voor mij aan de overkant op La Sirene zelf het restaurant Sirene Beach. Heerlijk eten in een leuke setting. Vlak naas het grote zwemparadijs met de voetjes in het zand van een overheerlijke steak & Kabeljauwhaasje genoten. Vlak ernaast was een Barretje en een kraampje waar je heerlijke ijses kon krijgen. Ook hier was het personeel heel vriendelijk. Over de 2 campings gezien trouwens was het personeel heel vriendelijk en gastvrij.
Ook een voordeel is het bakkertje op La Sirene waar je dagelijks vers stokbrood (veel soorten) en zoetigheden kunt kopen. Vlak naast het bakkertje vind je een best uitgebreide supermarkt ook waar je zelfs verse fruit en groenten kan vinden. Op een dikke 5 minuten rijden van de Camping is ook een grote Intermarché dus handig voor grote inkopen aan het begin van de vakantie.
Naast de zwembaden kan je op beide campings ook nog tal van andere sport/spelmogelijkheden. Minigolf, tafeltennis (we hadden zelf palletjes bij), petanquebanen, tennisbanen, grote speeltuin, fietsenverhuur, kajaktochten, georganiseerde uitstappen (Barcelona, Carcasonne,...). Genoeg te doen om 11 dagen te vullen voor jong en oud.
Verder is het zeker ook de moeite om naar het strand te gaan, ongeveer een 10-tal minuutjes met de auto, verschillend parkeermogelijkheden ook. Soms was het een beetje zoeken naar parking maar eens we het wat wisten was het ok. Heel gezellig dorpje aan de zee met leuke winkeltjes en restaurantjes waar je lekker kan eten.
Het dorpje Argelès zelf is ook leuk om te bezoeken als er een marktje is, aan de receptie kon je de dagen vinden dat de markt er stond.

Wat ons betreft was dit absoluut een aanrader, wij komen graag terug!

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 19 augustus 2019

Super vakantie gehad op deze mooie en zeer nette camping. Pluspunt is ook dat de camping autovrij is wat prettig is voor de kinderen. Zwembad was perfect voor onze kinderen van 5 en 7 jaar en voor iets meer uitdaging konden we gebruik maken van het zwembad van La Sirene. Het restaurant op de camping is ook zeker een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 13 augustus 2019

Heerlijke, goed onderhouden camping met een fijn zwembad en mooi gelegen stacaravans. Van het waterpretpark op La Sirene hebben we ook gebruik gemaakt. Ook in de omgeving is er genoeg te zien en te doen. Absolute aanrader voor gezinnen met kinderen.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 11 augustus 2019

Mooie schone camping. Prima stacaravan en goed service. Genoeg te doen vooral op sportief gebied. Zwembaden zijn ook prima zowel het kleine zwembad als het grote zwembad van camping la sirene waar je ook gebruik van mag maken.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 9 augustus 2019

L'Hippocampe is een rustige camping. Er is weinig storend lawaai van de campings in de buurt (en dat zijn er heel wat). Grootste minpunt was dat de mobilhome echt vuil was. Ook waren enkele latten van de lattenbodem van zowel het kinderbed als het groot bed stuk zodat je er gewoon doorzakte. Ze zijn dit wel komen herstellen maar dit is een 5-sterrencamping. Ook de potten en de pannen waren gewoon vies. Wij hebben alles (zowel bestek, glazen, borden ...) opnieuw moeten afwassen omdat alles vuil was (lippenstift op de glazen, eetresten op de borden, ...). Zoiets verwacht je niet gezien het bedrag dat je betaalde. Het is voor ons zeker zijn 5-sterren niet waard. Daar hygiëne voor ons wel belangrijk is, was dit voor ons de grootste afknapper. Waarschijnlijk hadden we net de pech om in een verouderde mobilhome terecht te komen. Maar dan nog, dit kan en mag niet ... Voor de kindjes was de naburige camping, La Sirène, waar we gebruik konden maken van het waterpark echt de max! Maar terugkomen, doen we niet niet meer. Daarvoor is de prijs-kwaliteit te ondermaats.

Kamertip: Hygiëne ondermaats voor 5-sterrencamping. Alles moet veel beter gecontroleerd worden!
Datum van verblijf: juli 2019