“Te duur. Kwaliteit & bediening onder de maat. ”
Beoordeling van Le Bleu Marine

Le Bleu Marine
Geclassificeerd als nr. 20 van 247 Restaurants in Argeles-sur-Mer
Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden hoge verwachtingen gezien de recensies. Maar het is ons wat tegen gevallen. We waren met 4 personen waaronder een baby waarvan we eigen eten hadden meegenomen. Typisch visrestaurant wel aan een mooie locatie. Personeel spreekt slecht Engels en wil daar geen moeite voor doen. Voorgerecht hadden wij gamba’s met mayo-mosterd saus. Helemaal vergeten te vragen of deze al gepeld waren. Dit is dus niet zo, gezien de prijs hadden we dit wel verwacht maar we kregen ze zelfs koud opgediend. Prijs-kwaliteit ver te boven. Toen ik daarna het personeel vroeg of het hoofdgerecht wel gewoon filet was, werd er verzekerd van wel. Maar mijn man kreeg gewoon een hele vis! Jammer dat er zo slecht geluisterd werd. Omdat ik zwanger ben, vroeg ik of het chocolademousse dessert verantwoord was. Hier zat een rauw ei doorheen, dus heb ik iets anders genomen van de kaart. Kreeg vervolgens een ijstaartje met een garnering van chocomouse. Hier begrijpen ze het echt niet. Ijstaart rond de €10,- euro maar komt gewoon uit de supermarkt. We moesten €120 euro afrekenen. Maar de opmaak het eten en personeel was zwaar onder de maat! Voor ons nooit meer.

jerome g, Gérant van Le Bleu Marine, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juni 2018

My dear lady

We have never received people as bad and dirty as you are.
Before making such nasty remarks to you, it was better to bring an education to your children, the guests present that night complained about the behavior of your family (too noisy).

For your information the shrimp do not use shelled in a restaurant and a whole fish as the name suggests is used WHOLE !!!!

As for the desserts they are elaborated in our pastry laboratory and certainly do not come from the supermarket unfortunately you do not know much it is a pity for you !!

You certainly have not eaten cold because at home all plates are very hot thank you to stop your lies.

You are certainly wrong establishment we are not a fast food with playgrounds for children, institutions that you usually attend !!

That said stay home and let the professionals work and especially educate your children because no one left me a table and toilet in the state you left them, and especially my dear lady learn hygiene because when you even go out toilets do not forget to wash your hands, and we do not let young children go to the toilet alone and especially not barefoot.

As far as English is concerned, I think I can do better in English than you and above all I do not make any effort with such unkind people !!!
So think about going your way on your next visit !!!

Ma très chère dame

Nous n’avons jamais reçu de personnes aussi mal aimables et aussi sales que vous.
Avant de nous faire des remarques aussi désagréables vous ferriez mieux d’apporter une éducation à vos enfants, les clients présents ce soir là se sont plaints du comportement de votre famille (trop bruyante).

Pour votre information les crevettes ne se servent pas décortiquées dans un restaurant et un poisson entier comme son nom l’indique se sert ENTIER !!!!

Pour ce qui est des desserts ils sont élaborés dans notre laboratoire pâtisserie et ne proviennent certainement pas du supermarché malheureusement vous ne savez pas grand-chose c’est dommage pour vous !!

Vous n’avez certainement pas mangé froid car chez nous toutes les assiettes sont très chaudes merci d’arrêter vos mensonges.

Vous vous êtes certainement trompée d’établissement nous ne sommes pas un fast-food avec des aires de jeux pour enfants, établissements que vous avez l’habitude de fréquenter !!

Ceci dit restez chez vous et laissez les professionnels travailler et surtout éduquez vos enfants car personne ne ma laissé une table et des toilettes dans l’état que vous les avez laissés, et surtout ma chère dame apprenez l’hygiène car lorsque vous même sortez des toilettes n’oubliez pas de vous LAVEZ LES MAINS, et on ne laisse pas des enfants en bas-âge allé au toilette seuls et surtout pas pied nus.

En ce qui concerne l’Anglais, je pense mieux me débrouiller en anglais que vous même et surtout je ne fais aucun effort avec des personnes aussi mal aimables !!!
Alors pensez à passer votre chemin lors de votre prochain passage !!!

7 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We aten op een donderdag in het visrestaurant. Het zat er helemaal vol.
We aten beide uitsluitend visgerechten en het was heerlijk; drie gangen voor 32€ pp ; prima prijs/ kwaliteit voor ruim voldoende keuze gerechten.
Heerlijke witte huiswijn, vriendelijke bediening en dat allemaal aan de haven met zicht op boten, water en bergen in het achterland.
Al met al een mooie avond!!

12 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste avond in Argeles gaan eten in de haven. Van buiten lijkt het wat donker, maar binnen is het best gezellig. Wel jammer dat er geen terras is. De vissoep als voorgerecht was heerlijk, de mosselen misten wat smaak. De roggevleugel als hoofdgerecht was lekker zonder meer, de zarzuela miste alweer smaak. De ene flan catalan was lekker, de andere niet. Gezellige avond, van het eten word ik niet wild.

2 oktober 2016 beoordeeld

Zeer goed restaurant met prachtige ligging. Zeer vriendelijke bediening en prima prijs-kwaliteitsverhouding. Aanrader!!

9 augustus 2015 beoordeeld

Al meerdere jaren achter elkaar meerdere keren gegeten. Kwaliteit is altijd zeer goed. De bediening uitstekend. Een echte aanrader is de paella, die zij 1 keer per week maken. De moeite waard om hiervoor te reserveren.

Reizigers die Le Bleu Marine bekeken, bekeken ook

Collioure, Pyrénées-Orientales

Argeles-sur-Mer, Pyrénées-Orientales

In Le Bleu Marine geweest? Deel je ervaringen!