Marielle V
Gelderland, Nederland

Prima overnachting in sfeervol hotel

Beoordeling van De Villa
4,0 van 5 bollen10 jul 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Wij verbleven 1 nacht in Hotel de Villa. Er zijn een aantal parkeerplaatsen op het terrein (niet geasfalteerd). Verder mag er ook op het parkeerterrein tegenover en langs de weg geparkeerd worden. De ontvangst aan de receptie was hartelijk en met een duidelijke uitleg. Het hotel zit in een historisch en karakteristiek pand en naast de 14 hotelkamers is er ook een restaurant in gevestigd.

We hadden een ruime kamer met naast een bed ook een bureau met stoel en een 1 persoons bankje/stoel. Het plafond is hoog wat ruimtelijk aandoet en de kamer had twee hoge ramen met rolgordijntjes en gordijnen. Ook de badkamer met douche was ruim. Bij het doortrekken van het toilet werkte één van de twee knoppen niet. Wij hebben dit bij vertrek aangegeven en er zou naar gekeken worden.

Voor het ontbijt kon een tijd gereserveerd worden. Er was op dat tijdstip een tafel voor ons gedekt. Er is genoeg keuze bij het buffet, koffie en thee wordt aan tafel geserveerd.
Kortom wij hebben een prima verblijf gehad in dit kleinschalige hotel!
Datum van verblijf: juli 2023
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • eDreams
Word beloond met One Key
7.8 km van De Villa
Meer hotels in Dongen bekijken
Beoordeeld op 7 december 2022

Plus: Vriendelijke mensen, lekkere douche en goed eten.
Dikke min: Heel slecht dat kantelraam aan voorzijde villa stuk is en de decemberwind binnen even hard waait als buiten, ook met gordijn ervoor. Direct aangegeven maar niets mee gedaan. Gemiste kans hotel De Villa maar kan worden hersteld...

Datum van verblijf: december 2022
Beoordeeld op 1 november 2021 via mobiele applicatie

Charmant en authentiek gebouw van begin 1900, sfeervol ingericht, na een dag Efteling, behulpzaam en vriendelijk om 23 u kunnen inchecken, we hadden wel op voorhand gebeld dat we later toekwamen. Goede kamer, comfortabel bed en ruime badkamer, uitgebreid Lekker onbijt en voldoende , zeker zen prijs waardig

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 21 juli 2021 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke bediening en personeel. Het weten was goed, ontbijt was mooi en zeer corona proef georganiseerd. Met je eigen tang om broodjes te pakken. Zeer goed over nagedacht.

Enkel jammer dat de douche nog wat vuil lag voor de rest was alles wel schoon.

Kamertip: Parkeergelegenheid is een beetje beperkt. Rijdt langzaam want de straat is eenrichtingsverkeer, zonde als je voorbij die ene parkeerplaats heen rijdt
Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 6 mei 2021 via mobiele applicatie

Een prima hotel voor een redelijke prijs. Gezien de omstandigheden doet men hier zeer zijn best om de gasten tevreden te stellen.
Mooie locatie en een fraai gebouw.
Nostalgisch uiterlijk.
Gewoon eens bezoeken

Datum van verblijf: mei 2021
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 10 december 2019 via mobiele applicatie

Kamer best ok voor de prijs.
Maar ga zeker niet in het restaurant (brasserie) peperduur voor wat het is tournedos 29 euro waar je amper saus bij krijgt. Saignant gevraagd maar krijg je die blue. Eerste maal en laatste maal in “de villa

Datum van verblijf: december 2019