Gratis annuleren tot 08-10-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 06-10-22
Hotels.comUS$ 101
PricelineUS$ 101
TravelocityUS$ 101
Beoordeeld op 6 mei 2021 via mobiele applicatie

Een prima hotel voor een redelijke prijs. Gezien de omstandigheden doet men hier zeer zijn best om de gasten tevreden te stellen.
Mooie locatie en een fraai gebouw.
Nostalgisch uiterlijk.
Gewoon eens bezoeken

Datum van verblijf: mei 2021
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 10 december 2019 via mobiele applicatie

Kamer best ok voor de prijs.
Maar ga zeker niet in het restaurant (brasserie) peperduur voor wat het is tournedos 29 euro waar je amper saus bij krijgt. Saignant gevraagd maar krijg je die blue. Eerste maal en laatste maal in “de villa

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 6 augustus 2019

rustig verblijf te Dongen met beperkt aantal kamers en een fijne keuken.Dongen is een dorpje met enkel leuke winkels op 20 kilometer van Breda.De brasserie staat ook open voor niet-hotelgasten wat soms wat problemen geeft voor het personeelsbestand

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 8 juli 2019 via mobiele applicatie

Prachtige locatie! Erg sfeervol ingericht en het personeel is super gastvrij. Het restaurant is ruim opgezet. Je zit niet tafeltje aan tafeltje. Hier hebben we ‘s avonds gegeten en ‘s ochtends ontbeten. Bij beide was er meer dan genoeg keuze (ook voor lactosevrij).

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 27 maart 2019

mooi hotel , prachtig gebouw met een vreemde lift waarbij je de roepknop ingedrukt moet houden, goede douche en slaap comfort , ook aan de voorkant heel rustig - lekker uitgebreid ontbijt en goede locatie met parkeer gelegenheid voor de deur

Datum van verblijf: februari 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken