Beoordeeld op 10 augustus 2017

Bij aankomst valt het statige van dit hotel op, voor ons was het eerder een groot, oud mooi herenhuis. De kamers modern en aangepast aan de noden van vandaag. Goed bed, voldoende ruime kamer en badkamer. 1 minpuntje het stof in de radiator en uitslag op de onderste tegeltjes van de douche.
Er is een lift aanwezig maar deze heeft veel tijd nodig om tot de eerste verdieping te geraken.
Ontbijt was voldoende uitgebreid maar daar wij van de laatsten waren werd er niets meer aangevuld en was de keuze beetje beperkter.
De fietsen werden zonder probleem binnen in een zaaltje gestald wat voor ons ook wel belangrijk is.

Kamertip: Kamer 2 was rustig en goed gelegen.
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 3 april 2017 via mobiele applicatie

Prima kleinschalig hotel waar service en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staat. Attente bediening, schone kamers en heerlijk rustig. Klein minpuntje: de vloerbedekking op de trap, die mag wel een keer vervangen worden. Voor de rest een prima plek om te overnachten tegen een prima prijs.

Verbleef: april 2017, reisde voor zaken
Beoordeeld op 26 februari 2017 via mobiele applicatie

Erg laat een overnachting geboekt vanwege een uit nood geboren situatie. Receptie was niet aanwezig maar werd snel terug gebeld via Voicemail. Keurige kamer en schoon interieur voor weinig geld incl. ontbijt.

Verbleef: februari 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 12 januari 2017

Een huiselijk hotel in een oude villa. Het zag er allemaal goed verzorgd uit alleen de voerbedekking op de trap ziet er wat afgetrapt uit.
Ik was met mijn vrouw een weekendje weg om haar verjaardag te vieren. Alhoewel de receptie hiervan op de hoogte was werd hier verder geen aandacht aan besteed tijdens het diner.
We waren 2e nacht de enige bewoners van het Hotel en toen we s'avonds terugkwamen was ons bed niet opgemaakt en de handdoeken niet vervangen.
De eigenaar had dit moeten doen maar was het blijkbaar vergeten.
De dame van de bediening in het restaurant was zo goed om alles alsnog te regelen en we kregen een kopje koffie tijdens het wachten.
Al het personeel dat wij tegen kwamen was zeer vriendelijk en gaf ons een goed gevoel.
We verwachtten eigenlijk een excuus van de eigenaar ivm het niet opmaken van de kamer, maar blijkbaar vond hij dat niet nodig. Voor de rest was het ook een heel aardige man en het ontbijt was erg goed en hij maakte er omeletjes bij op ons verzoek.
Daarnaast verse jus en lekkere koffie als afsluiting.

• Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 8 juli 2016

Zeer charmant hotel in een herenhuis. Kleinschalig en dat maakt dit hotel net zo charmant. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamers waren mooi en ruim genoeg. De hoge plafonds zorgen voor een leuk gevoel. Badkamer ook netjes in orde. Ontbijt niks speciaals maar wel meer dan degelijk.

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner