“Eenvoudig maar goed!”
Beoordeling van Eetcafé-zaal 't Karrewiel

Eetcafé-zaal 't Karrewiel
Geclassificeerd als nr. 6 van 13 Restaurants in Dongen
Beschrijving: Eetcafé-zaal ‘t Karrewiel is een typisch dorpscafé. Wij staan voor goed eten en drinken in een gemoedelijke omgeving. Laat je verrassen in ons eetcafé: lekker eten of lunchen voor een eerlijke prijs. Dinsdag en woensdag gesloten, andere dagen vanaf 10:30 uur.
26 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een eenvoudig restaurant maar met super lekker eten.
De bediening is aardig en de kaart is gevarieerd.
Parkeerplaats achter het restaurant.

Datum van bezoek: september 2020

20 augustus 2019 beoordeeld

Gezellig in een ongedwongen sfeer heerlijk eten.
Vriendelijke bediening, erg kindvriendelijk.
Spare ribs zijn een echte aanrader!

Datum van bezoek: juni 2019
14 augustus 2019 beoordeeld

Na een beroerde dag hier per ongeluk terecht gekomen. De bediening, het eten en de sfeer hebben onze dag helemaal goed laten eindigen..
We hebben heerlijk op t terras van de rust genoten met onze pup.
Het eten was heerlijk, zeer betaalbaar en vlot geserveerd. De bediening was erg vriendelijk en alert.
Top tent in klein dorpje.
Verhouding prijs / kwaliteit is super!
Bedankt !

Datum van bezoek: augustus 2019
7 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We eten hier met regelmaat. Altijd even lekker, goede prijs-kwaliteit en fijne vriendelijke service. Ze hebben een 3 gangen menu met voor elk wat wils voor 22,50. Als je een toetjesliefhebber bent is het huisgemaakte schuimgebak een echte aanrader!

Datum van bezoek: september 2018
6 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij gaan met regelmaat eten bij dit café restaurant. Het is altijd even lekker. Gezellig zitten in gemoedelijke sfeer. Ruime keuze uit heerlijke gerechten. Ze hebben een uitgebreid 3 gangen-menu voor €22,50. Top. Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Eetcafé-zaal 't Karrewiel bekeken, bekeken ook

In Eetcafé-zaal 't Karrewiel geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.