“Goed hotel zonder franje”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 11 websites!
Novotel Paris Suresnes Longchamp
Beoordeeld als nr. 2 van 8 hotels in Suresnes
Eco-leadersNiveau Goud
25 juli 2015 beoordeeld

Keurige kamers met goede bedden. Schoon, keurig sanitair. Locatie is niet bijzonder, maar Suresnes heeft wel een paar goede restaurants en terassen. Centrum Parijs is redelijk te bereiken met bus en metro.
We zouden er zo weer boeken!

13 mei 2015 beoordeeld

Keurige ontvangst in dit hotel, met vriendelijk personeel. Hotelkamer die wij hadden, Superior, was niet echt superior, omdat deze toch vrij klein is. Naar het centrum van Parijs is te doen maar trek er wel 1 uur en 15 min totaal vooruit. Eerst de bus, dan metro...Parkeren ter plekke is natuurlijk fijn. De bedbank v.d kids was eerst keihard, werd goed opgelost met extra matras, was anders niet te doen. Voor citytrip zouden wij het niet nog eens doen, dan zijn er comfortabelere keuzes in het centrum...

• Verbleef: Mei, 2015, reisde met familie
Alexis N, Responsable relations clients van Novotel Paris Suresnes Longchamp, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juni 2015

Dear Guest,
Thank you for your comment about your stay at Novotel Paris Suresnes Longchamp.
We are pleased you were satisfied by reception staff.
We deeply value your feedback and we took it into consideration. We recently changed the sofa mattress in every room. We hope the new mattress will suit you well during your next stay.
The bus in front of the hotel takes you to La Défense in few minutes. From La Défense you can reach the center of Paris in 15 minutes.
We look forward to welcome you again at Novotel Paris Suresnes Longchamp.
Best regards,
Arthur L.
Quality and Customer Relationship Manager.

7 april 2015 beoordeeld

Even buiten Parijs, maar dankzij goede wegbeschrijving van receptioniste naar het centrum prima uitvalbasis. Goede prijs kwaliteit wat ontbijt en kamer betreft.
Parking ondergronds en afgesloten dus heel veilig. Vriendelijke receptioniste die ons op een degelijke manier met glimlach heeft ontvangen. Mochten de parking bij dag van aankomst 's morgens al gebruiken en ook bij dag van vertrek tot 's avonds. Mooie service...dikke pluim voor housekeeping, F&B en Front office.

Kamertip: geen last op eerste verdiep
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: April, 2015, reisde met familie

Dear Guest,
Thank you for your review about your stay at Novotel Paris Suresnes Longchamp.
We are pleased that you were satisfied with your stay and with the quality of our service. We value your feedback in order to provide you the best experience possible.
We look forward to welcome you again at Novotel Paris Suresnes Longchamp.
Best regards,
Arthur L.
Quality and Customer Relationship Manager.

1 maart 2015 beoordeeld

Gisteren thuisgekomen na 3 dagen parijs. Mijn vrouw en ik en onze 4 kinderen ( twee kamers) hebben een prima verblijf gehad in het hotel. Prima ontvangst, schone kamers, goed ontbijt en de stad parijs is goed bereikbaar. Wel even uitzoeken waar en wanneer de bus vertrekt naar La Defence en vice versa. Wij hebben ook een keer gelopen naar La Defence, goed te doen.
Vanaf La Defence met de metro de stad in. Ook het gebruik van de Velib fietsen is een succes. Erg leuk. De fietsen staan vlakbij het hotel.
Ruime parkeergarage Henri IV, niet goedkoop voor 3 dagen 32,-.
Vriendelijk personeel, kortom zeker aan te bevelen.

• Verbleef: Februari, 2015, reisde met familie
24 februari 2015 beoordeeld

Bij binnenkomst zeer onvriendelijk benaderd door receptioniste die alleen maar wist te zeggen dat onze kamer nog niet schoon was. Incheck was vanaf 13.00, onze aankomst was 14.30.
Werd geen oplossing geboden, geen aanbod om even wat te drinken, we moesten maar wachten tot de kamer schoon was.
Bij de parking hing een brief dat hij vol was, bij navraag werd gezegd dat hij niet vol was, erg onduidelijk.
Bediening in bar liet erg lang op zich wachten, eten in de avond was wel goed. Kamer schoon, maar erg klein voor 4 personen en heel benauwd met maar 1 klein raam.
Verbleven 2 nachten, kamer werd niet schoon gemaakt tussendoor, geen schone handdoeken, alleen 2 nieuwe koffiebekers werden er neer gezet...
Wij komen hier nooit meer terug.

Kamertip: Superior kamer zou voor 4 personen bedoeld zijn, maar is erg krap.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Februari, 2015, reisde met familie
8 januari 2015 beoordeeld

Het ontbijt een puinhoop, receptie slechte service, gratis garage moeten betalen,.... nooit meer terug hotel ! Hotel genomen omwille van goede ligging (4 Km van de Eifeltoren) - via metro is alles bereikbaar in Parijs.

• Verbleef: Januari, 2015, reisde met een partner
3 januari 2015 beoordeeld

Bezocht met 2 volwassen en 2 kinderen. Kamer betrof een superior kamer waarbij de bank eigenhandig omgebouwd moest worden tot slaapbank voor de kinderen (2 losse stretcherbedjes). Slaapbank stond geperst tussen nachtkastje en gordijnen, waarna er na uitklappen nauwelijks bewegingsruimte overbleef. Hierdoor steeds genoodzaakt om direct na wakker worden bank weer om te bouwen zodat de kinderen ruimte hadden om aan te kleden. Vonden de kamer echt te krap voor 4 personen, maar gelukkig kom je er alleen om te slapen. Kamer was verder van alle gemakken voorzien, netjes en goed schoongemaakt. Inchecken erg sober, geen info ontbijt, plattegrond Parijs etc. Diner genuttigd, duurde erg lang en vlees was vervolgens niet lekker en goed gebakken. Met opmerking hierover werd niks gedaan. Bovendien was het eten incl. drank redelijk prijzig. Ontbijt voldoende, maar heet water lauw, stokbrood koud/hard en eitjes moesten zelf gekookt worden wat steeds mislukte. Afstand naar centrum Parijs erg groot; buslijn 144 halte om de hoek, daarna met metrolijn 1 naar centrum, nam circa 45min in totaal in beslag.
Gezien aanbieding 2 nachten incl. Ontbijt, gratis parkeren en kinderen gratis was verblijf voldoende, maar volgende keer toch dichter bij metro en betere kwaliteit eten.

• Verbleef: Januari, 2015, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Suresnes in overweging
Atrium Hotel
Novotel Paris La Defense
nr. 8 van 41 in La Defense
946 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Novotel Paris Suresnes Longchamp geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Novotel Paris Suresnes Longchamp

Adres: 7 rue du Port aux Vins, 92150 Suresnes, Frankrijk
Telefoonnummer:
Locatie: Frankrijk > Ile-de-France > Hauts-de-Seine > Suresnes
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis snelle internetverbinding (wifi) Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 2 van 8 hotels in Suresnes
Prijsklasse: € 80 - € 208 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Novotel Paris Suresnes Longchamp 4*
Aantal kamers: 112
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Accorhotels.com, Agoda, Hotels.com, TripOnline SA, Weekend Desk, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Novotel Paris Suresnes Longchamp met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Novotel Suresnes Longchamp Hotel Suresnes
Suresnes Novotel

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?