Novotel Evry Courcouronnes
  • Restaurant
B&B Hôtel Corbeil(Corbeil-Essonnes)
FilterenAlle talen
22 januari 2015 beoordeeld

De kamers zijn mooi zonder abnormaal groot te zijn. Er is gratis wi-fi op de kamer. De badkamer is klein maar praktisch ingericht en een goeie douche. Er zijn ook thee- en koffiefaciliteiten op de kamer. Aan het hotel is een uitstekend restaurant verbonden waar je lekker kan eten aan redelijke prijzen. Het hotel is gelegen aan de rand van een grote industriezone.

• Verbleef: Januari, 2015, reisde voor zaken
h0389-fo, Directeur général van Novotel Evry Courcouronnes, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 januari 2015

Een grote dank u voor uw reactie we apprecion ennormément.
Tot ziens in ons hotel.

Sandrine Leblan

3 september 2013 beoordeeld

• Verbleef: Augustus, 2013, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
10 juli 2012 beoordeeld

De kamer was zoals gewoonlijk in Novotel prima voor een gezin met twee kinderen. De wegbewijzering op het terrein vond ik onvoldoende. Lastig om de ingang te vinden (kwam nu in Accor Academie).
Slaapkwaliteit was goed, ook op de uitvouwbedden. Kamer was schoon. Badkamer ruim voldoende mogelijkheden voor wassen, badderen en douchen.
Het diner vanaf 19.00 uur was rampzalig. We werden in een hoekje aan een tafel gezet en kregen een kaart (alleen in het Frans). Vervolgens 10 minuten gezeten zonder verder nog iemand te zien. Er werd niet gevraagd of we iets wilden drinken (na een reis van 8 uur). Uiteindelijk zijn we weggegaan en hebben buiten de deur bij de MAc maar wat gegeten Ik ben dit niet gewend (kom vaak in Nancy Sud waar het restaurant prima is). Het ontbijt was redelijk, alhoewel bij aanvang om 07.00 uur zowel de bacon als de scrambled eggs steenkoud waren. Uiteindelijk maar wat brood gegeten. Al met al ben ik beter gewend van Novotel. Ik zal dit hotel in Evry niet meer bezoeken (Ik heb zelfs overwogen mijn loyalty card in te leveren en op te zeggen).

• Verbleef: Juli, 2012, reisde met familie
16 januari 2012 beoordeeld

• Verbleef: Januari, 2012, reisde voor zaken
Een TripAdvisor-lid
Kontich, Belgium
12 december 2011 beoordeeld

Goed hotel, lekker ontbijt, vriendelijk personeel. Vlakbij de distributeur in Bondoufle.
's Nachts om 3u toegekomen en gehoopt te kunnen slapen tot 8u... Ondanks de dubbele deur naar de slaapkamer toch wakker geworden om 6u30. Kamer 226 ligt rechtover de trap die naar de centrale hal leidt. Zowat het halve hotel moet daar dus voorbij voor het ontbijt en die trap maakt redelijk wat lawaai.

• Verbleef: December, 2011, reisde voor zaken