Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 112 per nacht.

• Inclusief ontbijt
Priceline
Macon Sud Hotel(Chaintre)
TripAdvisor
3 mei 2018 beoordeeld

Had een kamer met 2persoons- en 2 enkele bedden geboekt maar kreeg een kamer met een 2persoonsbed en een slaapbank. De slaapbank was niet meer dan 2 opklapbedden met een laken en een kapotte deken.
Bij de receptie gaf men aan dat dit gelijk staat aan wat ik heb gereserveerd. Kamerinrichting was ook erg oud. Ben beter gewend van novotel.

• Verbleef: april 2018, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
27 maart 2018 beoordeeld

Goed hotel, met nette kamers. Wij hebben het gebruikt als overnachtingshotel op weg naar de Franse Alpen. Super ontbijt. En zwembad is een uitkomst als je de eerste 7 uur met kinderen erop hebt zitten.

Verbleef: juli 2017
27 december 2017 beoordeeld

Het hotel ligt dicht bij de snelweg, makkelijk te bereken. Ruime parkeer mogelijkheden. Prettige ontvangst en men vraagt naar voorkeuren en het wordt snel afgehandeld. De kamer is precies wat je verwacht van Novotel. Goed restaurant, keuze zou iets meer mogen zijn. Bar heeft voldoende aanbod en men is zeer vriendelijk. Waar voor je geld.

• Verbleef: december 2017, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Joanny_Dannet, Directeur général van Novotel Macon Nord, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 januari 2018

Beste Peter,
Uw opmerkingen hebben ons veel geraakt en het hele team bedankt u voor het nemen van de tijd om uw volledige tevredenheid na uw verblijf bij Novotel Mâcon met de internetsurfers te delen. We zijn verheugd dat we aan al uw verwachtingen hebben voldaan en hopen u weer te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groeten
Véronique - Reception Manager

29 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een goed hotel, schone kamers en lekker eten. Ook een fijn hotel als tussenstop. Het zwembad is wel vrij koud, doordat het niet ( lang ) in de zon ligt. Niet heel veel keuze bij het diner, maar het eten is erg lekker. Het ontbijt is goed, wel met veel keuze. Het hotel ligt wel ver van het centrum van Macon, waardoor je de auto moet nemen. Goed hotel en aardige mensen!

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
19 oktober 2017 beoordeeld

Kamertip: de kamer had maar een bed verlichting en het bed stond te dicht bij de muur
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Novotel Hotels