Beoordeeld op 3 mei 2018

Had een kamer met 2persoons- en 2 enkele bedden geboekt maar kreeg een kamer met een 2persoonsbed en een slaapbank. De slaapbank was niet meer dan 2 opklapbedden met een laken en een kapotte deken.
Bij de receptie gaf men aan dat dit gelijk staat aan wat ik heb gereserveerd. Kamerinrichting was ook erg oud. Ben beter gewend van novotel.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 27 maart 2018

Goed hotel, met nette kamers. Wij hebben het gebruikt als overnachtingshotel op weg naar de Franse Alpen. Super ontbijt. En zwembad is een uitkomst als je de eerste 7 uur met kinderen erop hebt zitten.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 27 december 2017

Het hotel ligt dicht bij de snelweg, makkelijk te bereken. Ruime parkeer mogelijkheden. Prettige ontvangst en men vraagt naar voorkeuren en het wordt snel afgehandeld. De kamer is precies wat je verwacht van Novotel. Goed restaurant, keuze zou iets meer mogen zijn. Bar heeft voldoende aanbod en men is zeer vriendelijk. Waar voor je geld.

Datum van verblijf: december 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Joanny_Dannet, Directeur général van Novotel Macon Nord, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 januari 2018

Beste Peter,
Uw opmerkingen hebben ons veel geraakt en het hele team bedankt u voor het nemen van de tijd om uw volledige tevredenheid na uw verblijf bij Novotel Mâcon met de internetsurfers te delen. We zijn verheugd dat we aan al uw verwachtingen hebben voldaan en hopen u weer te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groeten
Véronique - Reception Manager

Beoordeeld op 29 november 2017 via mobiele applicatie

Een goed hotel, schone kamers en lekker eten. Ook een fijn hotel als tussenstop. Het zwembad is wel vrij koud, doordat het niet ( lang ) in de zon ligt. Niet heel veel keuze bij het diner, maar het eten is erg lekker. Het ontbijt is goed, wel met veel keuze. Het hotel ligt wel ver van het centrum van Macon, waardoor je de auto moet nemen. Goed hotel en aardige mensen!

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 19 oktober 2017

Kamertip: de kamer had maar een bed verlichting en het bed stond te dicht bij de muur
Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Novotel Hotels