“pas mal”

pizzeria ferte
Geclassificeerd als nr. 9 van 20 Restaurants in Chagny
Keukens: Italiaans, Grill
31 mei 2018 beoordeeld

onder de indruk vn de pizzas
ook hun andere gerechten waren heel lekker alsook de dessertkaart is aan te raden

Datum van bezoek: december 2017

7 september 2017 beoordeeld

De bediening is correct, de pizza's waren middelmatig, de prijs was een meevaller. Maar je kan betere pizza's eten in het restaurant bij Camping Le Paquier Fané in hetzelfde dorp...

Datum van bezoek: augustus 2017
14 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier geen pizza maar een menu gegeten voor 14,50€. Voorgerecht een salade, hoofdgerecht een soort boeuf Bourguignon en als nagerecht een ijsje. Alles goed te eten maar basic. Voor het geld was het prima.

Datum van bezoek: september 2015
29 juli 2015 beoordeeld

Vriendelijk ontvangst, pizza's waren vrij basic en weinig gekruid. Frisdrank was warm , kregen wel een glas met ijsblokjes maar dit was onvoldoende om de drank te koelen.

Datum van bezoek: juli 2015
14 september 2014 beoordeeld

We zaten op het terras, de ober heeft in totaal misschien tien woorden tegen ons gesproken.
( wij spreken Frans )
De pasta carbonare was smakeloos en het plateau charcuterie idem.
Het geheel maakt binnen een verlopen indruk, met het smerige toilet op de eerste etage dat moeilijk te bereiken is voor iemand die wat slechter ter been is

Datum van bezoek: september 2014
    • Sfeer

Reizigers die pizzeria ferte bekeken, bekeken ook

Chagny, Saone-et-Loire

In pizzeria ferte geweest? Deel je ervaringen!