“Lekker maar prijzig”

Geclassificeerd als nr. 33 van 67 Restaurants in Cancale
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
22 september 2017 beoordeeld

Het eten was heel lekker, maar volgens ons eerder aan de prijzige kant,
Personeel met weinig uitstraling
Je kan hier wel rustig dineren, dit in tegenstelling tot de vele "restaurantfabrieken" in de haven van Cancale.

19 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was heerlijk, pinot Noir was niet gekoeld terwijl dit wel werd aangegeven bij het opnemen van de bestelling.
Hart in bedrijf is de keuken, bediening straalt dit niet uit in contact met klanten
Daarom geen 5 sterren!

18 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We namen de plateau fruits de mer . Dit was lekker maar eentonig . We misten wat extra pit in het gerecht. Er zat weinig eigenheid van de chef in de plateau. Zo kan je hem in hier op veel plaatsen eten . Een gemiste kans voor zo een lekkere ingrediënten . Zeer vers

9 juni 2015 beoordeeld

In Cancale moet je eigenlijk oesters eten. We hebben echter een menu met vissoep en een heerlijke tong gegeten, niet goedkoop, maar het was het waard.
De bediening, niet te opdringerig, was zeer vriendelijk.
Voor herhaling vatbaar.

2 juni 2015 beoordeeld

Aangenaam zitten met zicht op het strand.Vlotte,vriendelijke en correcte bediening. Het eten was dik in orde,fruits de mer op en top vers en de coquilles werden bereid in de schelp en waren hemels. Beide desserts; - fraises melba en macaron chocolat met ijs van cocos waren een super afsluiter. Adres om door te geven!

• Sfeer

Reizigers die Le Troquet bekeken, bekeken ook

Cancale, Ille-et-Vilaine

In Le Troquet geweest? Deel je ervaringen!