“Fruits de mer.”

Geclassificeerd als nr. 16 van 67 Restaurants in Cancale
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
11 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekkere en verse fruits de mer gegeten . Ook de mosselen van onze zoon waren zeer lekker.
Attent personeel. Een aanrader!

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In Cancale kun je uit een groot aantal restaurants kiezen die fruits de mer aanbieden, deze had nog plek op het terras. We werden niet teleurgesteld, mooi plateau, lekkere wijn en redelijk geprijsd. Bediening was vlot en attent. Café gourmand als afsluiting zeker aan te raden.

3 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer matige keuken
Je zou denken dat het aan de bron zeer vers is maar niets was minder waar
De langoustine's waren zeker niet vers en kurkdroog
De mosselen waren wel oké maar ook geen giller
Vriendelijke bediening
Geen gezellig restaurant
Goede wijnen en zeker hun prijs waard
Niet voor herhaling vatbaar
Je vind daar zeker veel betere keukens
en die hebben we ook gedaan

19 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de tweede keer heerlijk gegeten. Lekkere oesters en daarna eend; crèpe als nagerecht. Echt een aanrader.

26 juli 2017 beoordeeld

We kozen als voorgerecht 6 oesters nr 3 (je kon ook 9 oesters nr 5 bestellen) en toast met coquilles, tomaat en basilicum, als hoofdgerecht heek en mosseltjes. Als dessert hadden we crepe met caramel. En dit alles voor 18€ pp. Dit was een van de weinige restaurants (misschien zelfs het enige) waarbij vermeld stond welke oesters je kreeg. Anderen hielden het heel algemeen bij '6 oesters'. Bij ons aperitief kregen we zelfs 2 hapjes! Alles was supervers! Personeel heel vriendelijk. Een aanrader!

Reizigers die Le Surcouf bekeken, bekeken ook

Cancale, Ille-et-Vilaine

In Le Surcouf geweest? Deel je ervaringen!