Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Booking.com
eDreams
Hurb
Trip.com
ZenHotels.com
Expedia.com
alle 11 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (265)
Beoordelingen filteren
265 resultaten
Waardering van reizigers
172
73
14
4
2
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
172
73
14
4
2
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 265 beoordelingen
Beoordeeld op 28 juni 2015

Zeer goed hotel ,de kamer met airco was zeer proper met terras met mooi groot zwembad. Ontbijt was naar Franse norm uitgebreid te noemen . De ontvangst was zeker OK ,zeer vriendelijke eigenaar die je alle informatie verstrekt over de omgeving en de restaurants in de stad . Ook het personeel was uiterst vriendelijk . Dit hotel is zeker aan te raden wanneer men een rustig gelegen hotel wenst .

Datum van verblijf: juni 2015
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
2  Bedank André G
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 augustus 2014

Het is een goed hotel. Propere kamers met terras, mooi zwembad jammer dat het water niet verwarmd is. Het ontbijt viel wat tegen, weinig keus van toespijs en bord met toespijs werd maar vervangen als alles op was van de kazen of toespijs.

Datum van verblijf: juli 2014
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
1  Bedank mroman1
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 september 2013

Dit hotel heeft nog veel werk voor de boeg om zijn drie sterren te verdienen. Nochtans is het potentieel volledig aanwezig: ruime kamers met eigen terrasje van waaruit je het leuke zwembad ziet in de verzorgde tuin, parking binnen het hoteldomein, rust en stilte, heerlijk ontbijtbuffet in een aangename ruimte (weliswaar tegen een meerprijs van 9.5 euro/persoon) en vooral de perfecte ligging van het hotel: de Dordogne-bezienswaardigheden liggen allemaal op korte afstand en Serlat is vlakbij, het prachtige centrum van de stad bereik je te voet in een kwartiertje tijd (de terugweg valt minder goed mee: de helling van 8% is lastig en erg donker ‘s avonds).
Maar er zijn ook belangrijke minpunten, bijvoorbeeld de klantvriendelijkheid: hoewel de balieverantwoordelijke (of was het de eigenares zelve?) meestal vriendelijk was en zelfs actief meehielp bij het uitstippelen van onze fietstochten (we kregen zelfs haar stafkaarten mee) schort er iets aan haar ingesteldheid tegenover de klanten in het hotel; de ontvangst was allesbehalve “chaleureux”, want binnen de 5 minuten kregen wij te horen dat het hotel weinig verdient aan de “booking.com”-klanten, en dit nadat ik gevraagd had of het ontbijt inbegrepen was of niet. Ik las nadien de negatieve commentaren van een Franse hotelgast, die schreef: “….le fait qu’on nous dise qu’on n’aime pas trop les clients booking.com…”; wij kunnen deze onaangename opmerking dus bevestigen. Bij het binnenkomen in de kamer werden wij bedwelmd door een chemische geur, die eerder deed denken aan WC-steentjes dan aan welkomstparfum; ook dat werd reeds door andere gasten als kritiek geuit. Tevergeefs dus.
De hotelinformatie op de site van booking.com is onvolledig en bewijst dat het hotelmanagement niet meedoet met de filosofie van transparantie over wat men precies aanbiedt: is het ontbijt inbegrepen of niet? In sommige maanden blijkbaar wel, maar meestal niet; waar zijn de foto’s van het sanitair op de site: die zijn er niet, want het sanitair is zeer verschillend in de verschillende soorten kamers: soms is er een vernieuwde badkamer met douche en soms is er een uitgeleefde, oubollige en schreeuwlelijke badkamer met onpraktisch bad (driesterrenhotel??). Onze kamer was nochtans niet de goedkoopste in het aanbod. Onze matras was versleten, je voelde de veren onder je verspringen. Het vast tapijt is al jaren aan hernieuwing toe. In het WC lag een vieze voetmat, nog te vuil om erop te stappen met modderschoenen. Het behang van de kamer leek recent vernieuwd (mooie moderne kleuren, in harmonie met het meubilair), maar men had de oude kitscherige schilderijen en plastic bloemen er terug ingeduwd. De decoratie van de ontbijtruimte getuigde van dezelfde smakeloosheid: veel te veel decoratie, alle soorten stijlen bij elkaar, veel te veel meubilair, alles op elkaar geduwd.
Jammer, doodjammer voor een hotel met dit potentieel. Wellicht geraakt men te gemakkelijk aan klanten met zo’n prachtige ligging en heeft men het prijsniveau navenant kunnen opdrijven. Het is hoog tijd om de kritische geluiden van de klanten au sérieux te nemen.

Kamertip: kies de duurste kamer met douche; het ontbijt is prima, maar soms extra te betalen
Datum van verblijf: september 2013
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Dirk P
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 2 december 2019

Datum van verblijf: november 2019
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 13 mei 2019 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: mei 2019
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken