“Ondanks de drukte, goede bediening”
Beoordeling van L'entre 2

L'entre 2
Geclassificeerd als nr. 40 van 182 Restaurants in Sarlat-la-Canéda
Keukens: Frans
31 mei 2018 beoordeeld

Sarlat, toeristisch hoogtepunt in de Périgord.
Het is er steeds druk, zelfs in de zijstraten, maar daar kan je voor een aangenaam prijsje lunchen. En ondanks de drukte, is men er bijzonder vriendelijk voor zijn klanten.
Zoals bijna overal in deze streek, kies je best een menu. Je krijgt dan voor weinig geld zeer veel goede plaatselijke gerechten geserveerd.
Naast alles van de eend, vind je soms ook nog een goeie steak, maar vis is in de Périgord moeilijker te vinden.

23 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier na een bezoekje aan de stad heerlijk gegeten. Een 4 gangen menu voor 20 euro. Vooraf foie gras en als hoofdgerecht hadden we eendenborst. Beiden erg goed. Vriendelijke bediening die weinig Engels beheerst, maar wel erg klantvriendelijk. De kids hadden pasta bolognese en een hamburger. Ook erg goed van smaak en (te) grote porties.

Zeker de moeite waard om hier je dag af te sluiten.

17 juli 2017 beoordeeld

Je kan in Sarlat bijna op elke hoek van de straat eten. Wij kozen dit restaurant in een zijstraatje van Sarlet. Het menu stond ons aan en mijn favourite gerechten stonden in het menu. Het menu was niet duur (13.50) maar wel helemaal volledig. Het voorgerecht salade Gesier met daarna confit du canard. Zowel voor als hoofdgerecht ware gewoon heel erg goed. Toe een kaasje met lekker wijn en een armagnacje toe, maakte het helemaal af. Goed eten voor weinig geld geeft een goede beoordeling. De combinatie met een rustige locatie (uit de loop, zonder verkeer) en bijzonder aardig personeel, maakt hem uitstekend!

4 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Even snel pizza's gegeten in het prachtige stadje Sarlat. Niet hoogstaand maar wel lekker en snel en dat was we zochten.
Prijs was redelijk

23 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Smakelijk eten, prima bediening, hardwerkende familie! Acceptabele prijzen, koel water op tafel geserveerd de hele maaltijd, maar niet op de rekening.
Aanrader.

Reizigers die L'entre 2 bekeken, bekeken ook

Sarlat-la-Canéda, Dordogne

In L'entre 2 geweest? Deel je ervaringen!